Helene Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Lurer på om min Luna burde hatt sin egen dagbok. Dette er en katt med personlighet og skarp. Dette er en pus som utfordrer meg daglig. Tenker, kan fortelle daglig hva hun gjør. Hva tenker dere om dette? En katt med adhe. Skarp som fy. Hun utfordrer sine brødre, og de tror at de er høyere på rangen enn henne. Så feil kan guttene mine ta. Guttene er 2 katter, Her snakker vi om 1 pus. Hun utfordrer alt. Åpner skap og skuffer. Drar ut ting. Våknet i dag, have klesskap hadde var åpnet.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Er dette skrevet av en katt? Anonymkode: ad7fc...2f3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Hvis katten din forteller deg daglig hva den gjør så vil jeg ikke anbefale deg å opprette en egen dagbok til den - jeg vil anbefale deg en telefon til 116 117 og fortelle dem at katten din snakker til deg og at du trenger medisinsk tilsyn. Anonymkode: a329a...627 2
Helene Skrevet 3 timer siden Forfatter #4 Skrevet 3 timer siden Ha ha, du har litt rett, kanskje det er meg som trenger medisinsk tilsyn. Her snakker vi om en katt. Om det bare var meg som ser henne, så hadde jeg vært enig. Nå har jeg nettopp vært borte en uke, og kattepasser ser det samme som meg. Pusen åpner skap og skuffer, drar ut ting. Hun tar glass med vann, når hun kjeder seg, blir skikkelig uskikkelig. Dette er pus som går inn til naboen når det passer henne. Sommeren tar hun inn alt, skikkelig jeger. Mus, fugler, stålormer, salamandere. Når vi har dugnad i borettslaget, hun sitter på taket og følger med på alt. Har 2 andre puser som er helt normale katter, koser, spiser, går ut. Jenta er ikke sånn. Er sikker på at hun har adhd. Aktiv, utforskende, skarp som fy. Kjøpte en leke til henne, sånn som du gjemmer godbit i. Godbiter var skjult, hun måtte finne dem selv ved å flytte på en del hinder. Det tok henne 2 min, så hadde hun tømt hele leken. Som sagt, skarp som fy.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå