Gå til innhold

Hans klær

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake
Skrevet

Er dere med og bestemmer klærne til brudgommen? Det er jo slik at han ikke skal se brudekjolen, men har dere det slik at dere heller ikke vil se hans antrekk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal være med når han velger klær, men det er fordi han vil det, ikke fordi jeg vil kontrollere valget hans :)

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg har tenkt at det hadde vært kult å ikke sett antrekket hans før jeg skrider opp kirkegulvet. Dette fordi jeg aldri har sett ham i annet enn sort, billig Dressmann-dress, og jeg gleder meg SÅ til å se fine mannen min i "ordentlig" dress, smoking, sjakett eller hva han har tenkt.

Men av praktiske årsaker kan det hende jeg likevel blir med når han snart skal finne seg antrekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ga han valget, jeg! Men han ville ha meg med. Jeg passet imidlertid på å ikke si min mening før han hadde gjort seg opp med sin mening. Det hele gikk kjapt og greit, og han valgte en flott sjakett!

Skrevet

Han skal bruke en dress han har fra før, men jeg må nok være med sånn at vi får kjøpt en ordentlig fin skjorte til han.

Skrevet

Jeg skal iallfall være med å plukke ut dress ja!! Han har sett meg i kjolen også...

Skrevet

Jeg hadde ingen ting jeg skulle ha sagt når det gjaldt min manns antrekk i bryllupet. Han hadde bestemt seg for hva han skulle ha, og ferdig med det. Bunad, det sa han den dagen vi forlovet oss. Og han er fantastisk fin i bunaden sin, så jeg var strålende fornøyd.

Skrevet

Dethar vi ikke helt bestemt enda. Har ikke kommet sålangt at hans atrekk er diskutert.

Men jeg tror at han kommer til å ønske at jeg blir med fordi han har lyst på min mening. OG da blir jeg med. Vil han ikke det er det også greit og da går han alene....

Skrevet

Mannen ville gjerne at jeg var med - kjekt å kunne se om det passer litt sammen.....

Gjest gjest1
Skrevet

Mannen fikk velge selv og ville gå i kjole og hvitt. Jeg var ikke med da han prøvde stasen og så han for første gang i antrekket sitt på bryllupsdagen.

Skrevet

Etter å ha sett hva en kassadame i en brudesalong prøvde å prakke på han, så blir jeg nok med neste gang ja.......

Skrevet

Jeg har sagt at smoking og kjole og hvitt er utelukket, for det liker jeg ikke. Han liker det ikke selv heller, så den saken var grei! Tror han har tenkt seg sjakett, vi tittet på noen bilder sammen, og virket som om vi hadde noe av det samme i tankene. Han skal ut og handle med forloveren sin.

Men jeg er helt NAZI på at skoene hans må ha litt høy såle. Jeg er nemlig bare et par cm lavere enn ham, og med 5 cm hæl på mine sko, må han kompansere... :sjenert:

Men det er visst vanlig at herresko er et par-tre cm høye har jeg hørt.. Vil ikke være høyere :grine2:

Skrevet

Jeg blir med når han skal kjøpe klær til bryllupet, og han er selvsagt velkommen til å bli med når jeg kjøper kjole og kommer uansett til å få se den før bryllupet. Ser ingen grunn til å holde kjolen skjult, hva skal det være godt for?

Skrevet

Det ordner han selv, og jeg skal ikke se hva han skal ha før sermonien.

Men han vil ha sjakett, så jeg har jo en viss formening om hvordan han vil se ut :)

Han har god smak når det gjelder klær, og han har en forlover som også vet hva han holder på med, så det går nok greit... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...