Gå til innhold

Sort eller hvitt toalett?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi pusser opp badet. Skal ha sort baderomsinnredning og sort dusjsett og sort dusj-/servantbatteri. Greige fliser på vegg og gulv. Mannen min vil gjerne ha sort toalett for å ikke plutselig bryte med noe hvitt. Jeg ser poenget hans, men jeg føler det er liksom litt ekkelt eller uhygienisk med sort. At man ikke ser så godt om det er rent eller skittent. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 3f7d5...149

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei ugg. Vi hadde svart servant for, for et mareritt. Vannmerker og tannkremskylling etter barna hver dag. Måtte tørkes over daglig for å se greit ut.

Takke meg til hvit. 

Et svart toalett høres ut som et mareritt 

Anonymkode: 568f5...1b9

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

jeg føler det er liksom litt ekkelt eller uhygienisk med sort. At man ikke ser så godt om det er rent eller skittent

Det er stikk motsatt, du ser alt mye lettere på sort. Så det ser mye mer møkkete ut enn det det er. Eneste som skjules bedre i svart er bremsespor, men resten vil se ekkelt ut.

Hadde heller gått for hvit porselen og svart armatur.

Anonymkode: e567c...851

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei ugg. Vi hadde svart servant for, for et mareritt. Vannmerker og tannkremskylling etter barna hver dag. Måtte tørkes over daglig for å se greit ut.

Takke meg til hvit. 

Et svart toalett høres ut som et mareritt 

Anonymkode: 568f5...1b9

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er stikk motsatt, du ser alt mye lettere på sort. Så det ser mye mer møkkete ut enn det det er. Eneste som skjules bedre i svart er bremsespor, men resten vil se ekkelt ut.

Hadde heller gått for hvit porselen og svart armatur.

Anonymkode: e567c...851

Enig med dem. Ikke ta svart toalett/bad/kjøkken, må vaskes hele tiden 

Anonymkode: d9e1e...219

• Liker 6
Skrevet

Ts her, takk for svar!
Som sagt var det bare selve toalettet jeg tenkte på, om det skal være sort eller hvitt. Vi hadde sort servant der vi bodde sist og var veldig fornøyd med det, så det skal vi ha nå og. Ingen grisete unger her, bare to voksne folk. 

Anonymkode: 3f7d5...149

Skrevet

Ikke velg svart! 

Det er et h...... og må vaskes mange ganger daglig for å se noenlunde greit ut. 

Vi leide tidligere, og vasken der var svart. Holdt på å bli sprø av å vaske og skylle konstant. 

Anonymkode: ec9b7...415

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville aldri ha hatt verken svart servant eller svart toalett, men hvis dere har bestemt dere for svart servant så ville jeg ha valg svart toalett også. En ting er at det må vaskes minimum daglig. En annen ting er at svart porselen sannsynligvis kommer til å være en tidsmarkør på bad slik gult/rødt/grønt porselen var i sin tid. Det samme gjelder sannsynligvis svart servantbatteri og dusjsett, men det er tross alt ting som er mye enklere å skifte ut enn porselenet.  

• Liker 5
Skrevet

Sort i seg selv ser veldig uhygienisk ut (og er harry og ungkar!) . Hvitt signaliser renhet. 

Anonymkode: 26841...df2

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde heller ikke valgt sort, hverken på toalett som dere spør om eller annet. Jeg hadde i hvert fall valgt hvit porselen. Jeg er ikke så opptatt av trender, men fargede baderomsinnredning gir litt «vintage»-følelse, men hver sin lyst og det kan helt sikkert med de rette elementene blir fint 😊

• Liker 2
Skrevet

Og hver sin smak, men jeg ville ha tenkt meg godt om før jeg valgte svart innredning, porselen OG servantbatteri. Det blir fort en svart "klump" på veggen og svart er aldri svart (Glansgraden er jo aldri helt lik, så det blir fargeforskjeller når man ser på det). Svart toalett blir da enda en slik "klump". 

• Liker 1
Skrevet

Men svart klosett skjuler jo bæsjeflekkene?

Anonymkode: 9f08a...dee

Skrevet

husk også at avføring og urin kan fortelle oss mye om helsen vår, vil man se dette like godt i svart do? ( ja jeg er yrkesskadet ) :ler: 

Anonymkode: 452b3...ac0

• Liker 2
Skrevet

Hadde aldri valgt svart servant eller toalett. Helt håpløst å holde det fint 

Anonymkode: ad509...c93

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg valgt svart servant, hadde jeg valgt svart toalett også. Ikke fint med svart porselen på vask, men ikke på toalettet.

Anonymkode: 4cd47...400

Skrevet

Svart badeinnredning minner meg om spåkoner evt gotisk. Kan du dele et eksempel TS, på hvordan du ønsker det badet (med wc)  ser ut?

Anonymkode: cf331...2fd

Skrevet

Jeg takler ikke sorte doer, får helt ick så jeg ville definitivt gått for hvit. Så mye freshere. 

Anonymkode: e9e88...3ed

Skrevet

husker jeg var hos noen med brunt toalett og lurte på hvor mye bæsj som var der som man ikke kunne se... og jeg måtte jo seff sjekke og det var mye bæsj der. 

... why.. 

Anonymkode: 9841d...828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...