Gå til innhold

Liste over sex-partnere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gammel, og veldig overrasket over mange unges løssluppenhet. 

Men i hvert fall; Av en rettsak som er på gang for tiden, hørte jeg at en av ofrene hadde en liste over hvem hun har sex med. Og gir sine partnere karakter 😮 (Mens andre velger å ta bilder av sex-partnerne sine, en form for liste det også).

Mine sønner i 20-årene sier at, joda jenter holder regnskap, helt vanlig det... 

Da tenker jeg at sex'en har helt feil fokus. Har dere virkelig en sex-liste? Og hvorfor? (Kan man virkelig ha GOD sex med en fremmed, som man ikke engang har tid til å flørte med, før man ligger sammen?)

Anonymkode: 3beea...712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liste?

Kunne aldri falt meg inn. Jeg er imot rangering og kategorisering av mennesker. 

Har hørt om mennesker som har en svart bok med navn og tlf til mennesker de kan ringe når de vil ha sex. Det er det eneste. 

Godt spørsmål. Sex utvikles over tid. Det krever engasjement, dedikasjon og kreativitet tenker jeg. To mennesker som spiller hverandre gode, og som er gjensidig opptatt av felles lek og nytelse. 

Det er et godt grunnlag 👆

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har sexen feil fokus bare fordi man holder regnskap? Dette høres veldig boomer ut. 

Sex har ingenting med noe som helst annet enn sex å gjøre. Så om man kan ha god sex med en fremmed? Så absolutt. Men det krever at man har et sunt forhold til sex, og behandler sex som det det er; en fysisk nytelsesaktivitet. Dessverre er det veldig mange som både lider av usikkerhet på seg selv m.m. og dermed er nødt til å få konstant selvbekreftelse i form av følelser, bekreftelse fra motpart, eksklusivitet og masse annet tull som ikke har noe med sexen å gjøre. Disse folka er nok de som går glipp av ordentlig sex. 

Anonymkode: 14ac8...554

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Altså, jeg vet at jenter/ kvinner har delt fakta om (de mannlige) sexpartnerne sine og det har jeg visst i over 20 år, så dette er ikke noe nytt....

Anonymkode: bd300...254

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (47 minutter siden):

Liste?

Kunne aldri falt meg inn. Jeg er imot rangering og kategorisering av mennesker. 

Har hørt om mennesker som har en svart bok med navn og tlf til mennesker de kan ringe når de vil ha sex. Det er det eneste. 

Godt spørsmål. Sex utvikles over tid. Det krever engasjement, dedikasjon og kreativitet tenker jeg. To mennesker som spiller hverandre gode, og som er gjensidig opptatt av felles lek og nytelse. 

Det er et godt grunnlag 👆

Man trenger ikke kategorisere folk, men holde koll på antall man har ligget med.

Ser i flere tråder at folk "husker ikke hvor mange sexpartnere de har hatt", spesielt kvinner. 

Vel. Om det er noe jeg husker så er det dette. Ellers hadde antallet vært skyhøyt, eller jeg led av hukommelsessvikt.

Anonymkode: dabea...3fa

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man trenger ikke kategorisere folk, men holde koll på antall man har ligget med.

Ser i flere tråder at folk "husker ikke hvor mange sexpartnere de har hatt", spesielt kvinner. 

Vel. Om det er noe jeg husker så er det dette. Ellers hadde antallet vært skyhøyt, eller jeg led av hukommelsessvikt.

Jeg ser bare ikke behovet for å skrive slikt ned. Det er min innstilling.

Den dagen jeg ikke klarer å huske antall  sexpartnere er jeg dement 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er gammel, og veldig overrasket over mange unges løssluppenhet. 

Men i hvert fall; Av en rettsak som er på gang for tiden, hørte jeg at en av ofrene hadde en liste over hvem hun har sex med. Og gir sine partnere karakter 😮 (Mens andre velger å ta bilder av sex-partnerne sine, en form for liste det også).

Da tenker jeg at sex'en har helt feil fokus. Har dere virkelig en sex-liste? Og hvorfor? (Kan man virkelig ha GOD sex med en fremmed, som man ikke engang har tid til å flørte med, før man ligger sammen?)

Anonymkode: 3beea...712

En jeg møtte i 40 årene hadde en bok 😅 Herregud, ble så flau på hebbes vegne!! Tenk å holde på sånn i voksen alder 🤣 

Anonymkode: ad1ed...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du verden hvor raskt holdninger endres. 

Dersom jeg fant ut at kona hadde en bok med navn og vurdering av alle sexpartnere og sex hun hadde før meg....det hadde vært så kleint, flaut og ekkelt på hennes vegne, at jeg ikke hadde klart å ta henne alvorlig lengre. Antall plager ikke meg, men navn og vurderinger var slikt som man drev på med på ungdomsskolen, og som var ansett som dritflaut og barnslig allerede på videregående. 

Anonymkode: ab429...8dd

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Wtf? En rettssak med ofte. For voldtekt da eller? Og ditt fokus er på at det finnes en slags liste? Kan ikke du linke til dette?

Anonymkode: b6ae1...da2

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en venninne som førte en slik journal i starten av 20-årene. Og det er rundt 20 år siden, så det er ikke noe nytt.

Anonymkode: f3825...444

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en del jenter som har sånne lister. Noen har bare navn, andre har karakterer og kommentarer. Tror det er ganske vanlig blant den yngre generasjonen.

Anonymkode: 09d0f...4d3

AnonymBruker
Skrevet

Sett dette en gang. Hun hadde liste over alt fra sted, dyktighet, utholdenhet, størrelse osv. 

At hun ikke har evnen til å stå i en relasjon over tid kan nok skyldes hennes samler og flørtende personlighet, samt å ha en bakgrunn med foreldre som virker noe hippie og uten evne til å lære barna grunnoppskriften om å lyte til annet enn jeget. 

Anonymkode: 452f1...adc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (4 timer siden):

Jeg ser bare ikke behovet for å skrive slikt ned. Det er min innstilling.

Den dagen jeg ikke klarer å huske antall  sexpartnere er jeg dement 😂

Din siste setning understreker mitt poeng.

Skrevet

Synes det er skikkelig sært! 

Skjønner heller ikke helt greia med værdagbok heller, men tja.. folk er rare da. 

Tenker det sikkert er greit at de som liker å notere ned slike ting og trenger hele bøker for å holde oversikten over hvem de har ligget med kan finne hverandre. 

Jeg nekter å tro at det er mange som driver med dette og heller at man legger merke til de få som gjør det fordi det er så sykt rart? Resten av oss går jo ikke rundt å informerer at vi ikke trenger bøker for å holde oversikten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor har sexen feil fokus bare fordi man holder regnskap? Dette høres veldig boomer ut. 

Sex har ingenting med noe som helst annet enn sex å gjøre. Så om man kan ha god sex med en fremmed? Så absolutt. Men det krever at man har et sunt forhold til sex, og behandler sex som det det er; en fysisk nytelsesaktivitet. Dessverre er det veldig mange som både lider av usikkerhet på seg selv m.m. og dermed er nødt til å få konstant selvbekreftelse i form av følelser, bekreftelse fra motpart, eksklusivitet og masse annet tull som ikke har noe med sexen å gjøre. Disse folka er nok de som går glipp av ordentlig sex. 

Øh, du er definitivt relasjonsskadd. Les deg litt opp om sex og følelser, tilknytninghormoner etc. Det krever lang øvelse å undertrykke alle disse tingene, og du sitter igjen som et uthult skall som ikke greier å knytte deg til en partner og å ha et kjærlighetsforhold. Sex er bare en transaksjon for deg. Du ligger for sporten sin del.

Anonymkode: 34c88...fe3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

har en oversikt, men ikke noen rangering. kun navn. i begynnelsen skrev jeg opp stillinger vi hadde sex, om hun var barbert el ikke, hvordan vi møttes osv.

faktisk,.. da jeg begynte å onanere i 86, tenkte jeg at i fremtiden kan man kanskje ha en liste på data over hvem man har ligget med.

Anonymkode: 3d2ac...5c5

Skrevet

Menn har jo til alle tider snakket om hvem de har ligget med. Synes ikke det burde være veldig overraskende at kvinner gjør det samme. Noen skriver dagbok, noen gjør ikke. Noen noterer seg det de gjør i løpet av dagen, andre gjør ikke. Noen skriver lister og rangerer hvor god sexen er, andre gjør ikke.

Spørsmål: hvordan ville reaksjonen vært på en manns knulledagbok med rangering av de kvinnene han har ligget med. Mistenker at det kanskje ville vært langt mer fordømmelse enn når en kvinne gjør det samme.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Øh, du er definitivt relasjonsskadd. Les deg litt opp om sex og følelser, tilknytninghormoner etc. Det krever lang øvelse å undertrykke alle disse tingene, og du sitter igjen som et uthult skall som ikke greier å knytte deg til en partner og å ha et kjærlighetsforhold. Sex er bare en transaksjon for deg. Du ligger for sporten sin del.

Anonymkode: 34c88...fe3

Sex ER en transaksjon. Det at du i din respons til meg fortsatt ikke klarer å skille mellom sex og følelser, og skjønner forskjellen mellom sex for nytelse og sex for parringsformål statuerer bare poenget ytterligere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sex ER en transaksjon. Det at du i din respons til meg fortsatt ikke klarer å skille mellom sex og følelser, og skjønner forskjellen mellom sex for nytelse og sex for parringsformål statuerer bare poenget ytterligere. 

For normale mennesker så er det ikke en transaksjon nei. DU bekrefter bare hans poeng 

Anonymkode: ad1ed...98d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

https://no.wikipedia.org/wiki/Transaksjon

Kall det heller nytelse til felles glede 😉

Er du en robot?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...