Gå til innhold

Endelig under 100 kg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden september jobbet for å gå ned i vekt, med en startvekt på 117,5 kg (på 174 cm). I dag var jeg endelig 99,9 kg! Deilig å være under 100 kg! 

Neste milepæl er 20 kg på 97,5 kg. Og 90 kg for da er jeg bare overvektig og ikke lenger fedme. 

Motiverende! 

Hvordan går det med andre her? Noen som har tatt noen milepæler eller kanskje nærmer seg? :)

Anonymkode: 0dd50...2aa

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg har siden september jobbet for å gå ned i vekt, med en startvekt på 117,5 kg (på 174 cm). I dag var jeg endelig 99,9 kg! Deilig å være under 100 kg! 

Neste milepæl er 20 kg på 97,5 kg. Og 90 kg for da er jeg bare overvektig og ikke lenger fedme. 

Motiverende! 

Hvordan går det med andre her? Noen som har tatt noen milepæler eller kanskje nærmer seg? :)

Så bra! Godt jobba😊 Er i samme situasjon selv. Kommet under 100 kg og det er så deilig å se tosifret tall😁 Jeg ønsker å komme ned på 85 kg, for det er da jeg er komfortabel med vekta, men 70 kg er vel egentlig der jeg bør være, siden jeg er 166 cm🤭

Hvordan har du gjort det? Er det hovedsakelig matinntaket eller trener du en del?

Anonymkode: fcae7...199

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Motiverende! 

Gratulerer så mye, bra jobba! 🥳🥳

Anonymkode: 0f8b7...491

• Liker 1
Skrevet

Min start begynte på 115 og er nå nede rundt 95-96. Var nede i 92 i fjor høst og målet er 85. Så i år skal jeg få til det :)

Hovedsaklig har jeg klart dette med å endre matvaner og inntak, og økt generell hverdagsaktivitet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så bra! Godt jobba😊 Er i samme situasjon selv. Kommet under 100 kg og det er så deilig å se tosifret tall😁 Jeg ønsker å komme ned på 85 kg, for det er da jeg er komfortabel med vekta, men 70 kg er vel egentlig der jeg bør være, siden jeg er 166 cm🤭

Hvordan har du gjort det? Er det hovedsakelig matinntaket eller trener du en del?

Anonymkode: fcae7...199

Så bra!! Jeg vil ned til 65, men får se hva jeg får til. :)

Jeg har en skade så er ganske inaktiv. Derfor tar jeg det kun på kosthold. Spiser lite til frokost, moderat tii lunsj, normalt til middag (ca 600 kcal de fleste dager) og lite til kvelds. :)

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Gratulerer så mye, bra jobba! 🥳🥳

Anonymkode: 0f8b7...491

Takk! 

skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden):

Min start begynte på 115 og er nå nede rundt 95-96. Var nede i 92 i fjor høst og målet er 85. Så i år skal jeg få til det :)

Hovedsaklig har jeg klart dette med å endre matvaner og inntak, og økt generell hverdagsaktivitet.

Godt jobbet! :)

Skrevet

Gratulerer, alle milepæler er fantastiske🥳🥳😊 Jeg startet på 104.5 kg i fjor. Er nå rundt 70-71 kg. Drømmer om å nå 67 kilo, men er veldig glad for å være der jeg er nå. Bare stå på videre 👏🙌💪

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min milepæl feirer jeg i mars. 17.mars er min dato 🙂 Da nådde jeg målvekt, og har holdt meg der i 5 år etter å ha gått fra 96 kg (sikkert over 100 på mitt tyngste, men veide meg ikke da fordi jeg "fortrengte" at jeg var på et tresifret tall) til 67 kg. Har kun variert med 2 kg opp ned siden. 

Jeg var ikke så opptatt av minepæler ila slankingen fordi jeg dessverre har slanket meg alt for mange ganger før og gått opp igjen. 

Denne gangen var målet vedlikehold. Det er der den virkelige jobben ligger. 

Lykke til 🤛 Dette klarer du ❤️ 

Anonymkode: 46ce5...964

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blyana skrev (11 timer siden):

Gratulerer, alle milepæler er fantastiske🥳🥳😊 Jeg startet på 104.5 kg i fjor. Er nå rundt 70-71 kg. Drømmer om å nå 67 kilo, men er veldig glad for å være der jeg er nå. Bare stå på videre 👏🙌💪

Takk! Så bra!! 😊 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Min milepæl feirer jeg i mars. 17.mars er min dato 🙂 Da nådde jeg målvekt, og har holdt meg der i 5 år etter å ha gått fra 96 kg (sikkert over 100 på mitt tyngste, men veide meg ikke da fordi jeg "fortrengte" at jeg var på et tresifret tall) til 67 kg. Har kun variert med 2 kg opp ned siden. 

Jeg var ikke så opptatt av minepæler ila slankingen fordi jeg dessverre har slanket meg alt for mange ganger før og gått opp igjen. 

Denne gangen var målet vedlikehold. Det er der den virkelige jobben ligger. 

Lykke til 🤛 Dette klarer du ❤️ 

Anonymkode: 46ce5...964

Ja vedlikehold er det mye jobb med, men jeg har vært slank (bmi 19,5) hele livet mitt for inntil to år siden, så jeg vet hva som skal til for å holde vekten. :)

Takk! 

AnonymBruker
Skrevet

Så flinke 😊 Er det kur ?

Anonymkode: 21f51...7a1

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en BMI på 35 på det meste. Er 31 nå. <30 vil være en fin milepæl.

Anonymkode: e43f1...d0f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så flinke dere er.

Jeg har gått ned fra 98 til 82. Første målet mitt er 75 kg. Har mage og tarmproblemer, og etter jeg fikk det, så ble forbrenningen latterlig lav. Så nå skal jeg prøve å finne en vekt jeg kan leve med. Og en vekt som er sunnere enn 98 kg.

Anonymkode: b2122...b9a

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp gått ned 10 kg, og føles godt å runde tosifret 🏆

Så flink du er TS 🏆🏆🏆

Anonymkode: 7c18f...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått opp og ned i en del år, og har greid å stabilisere vekta på et lavere nivå nå. Jeg lå på 104 kg på det meste, og er nå på 88 kg. Jevnlig trening var egentlig det som reddet meg. For all del, jeg kunne gå ned 10-15 kilo, men det varte ikke. Så nå er min langsiktige plan å komme meg inn i størrelse medium neste år (er 175 høy). Jeg skal ha en komfortabel Large til sommeren, og har funnet ut at våren og høsten er der jeg greier å gå ned noe. Men det viktigste for meg er at det er langsiktig og at det holder, at jeg endrer matvaner på lang sikt. Jeg bare orker ikke det her opp og ned opplegget. 

Det hjelper jo ikke at jeg er i overgangsalderen med tanke på vekta. Bortsett fra treningen da- Jeg føler meg så mye bedre i humør, form og konsentrasjon når jeg trener. Det har jeg først greid å gjøre regelmessig på samme tidspunkt her uke,- det siste året. 

Anonymkode: 9c4c6...16f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...