Gå til innhold

Svensk sjokolade smaker dritt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte sjokolade fra en selvplukk butikk på nordbysenteret. Tok med mørke mokka bønner, men de smaker ikke i det hele tatt som de originale. Jeg tror det er samme sjokolade på alt der, men at de har forskjellige former. Er det kun sånn ved grensa? Eller har ikke Sverige god sjokolade?

Anonymkode: ce48f...a31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei svensk sjokolde er ikke god.Jeg er ikke så glad i oversøt sjokolade.Jo mørkere jo bedre for min del.

Anonymkode: 832e1...956

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis billig dritt fra Nordbysenteret smaker dritt, så er all svensk sjokolade dårlig? Logisk…

Anonymkode: 6d0cb...70e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg smakt dritt så akkurat den sammenligningen blir vanskelig. Men sjokolade som er masseprodusert er ikke noe å skryte uansett hvilket land du kjøper den. 
Selvfølgelig smaker ikke sjokoladen likt, ikke noe godteri smaker likt selv om det kan hete det samme, og det gjelder uansett hvilket land du kjøper det i. 

Anonymkode: de412...f16

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kjøpte sjokolade fra en selvplukk butikk på nordbysenteret. Tok med mørke mokka bønner, men de smaker ikke i det hele tatt som de originale. Jeg tror det er samme sjokolade på alt der, men at de har forskjellige former. Er det kun sånn ved grensa? Eller har ikke Sverige god sjokolade?

Anonymkode: ce48f...a31

Prøv å kjøp sjokolade i utenlandsk butikk i Sverige så skal du se, bedre sjokolade har du ikke spist.

Anonymkode: f9c4a...843

AnonymBruker
Skrevet

Svensk sjokolde er ikke mye god,smaker bæsj.Freia er ikke mye bedre,de har endret på oppskrift.

Anonymkode: 832e1...956

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så hvis billig dritt fra Nordbysenteret smaker dritt, så er all svensk sjokolade dårlig? Logisk…

Anonymkode: 6d0cb...70e

Det var ikke mye logikk å spore her heller.

Anonymkode: 4a19b...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...