AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:45 #21 Skrevet onsdag kl. 06:45 -venter- skrev (1 minutt siden): Pengene fra din leilighet som du hadde med inn i fellesskapet er selvfølgelig dine til å ta med ut igjen. Jeg leide min leilighet. Anonymkode: df2d9...02d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:48 #22 Skrevet onsdag kl. 06:48 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere må dele innboet og noe vil du kunne ta med deg. Mannen trenger og må ikke betale for din flytting. Det er noe du må ordne selv. Du kan ikke forvente at han legger ut for deg. Godt mulig at han vil gjøre det, men du bør ta høyde for at dette må du ordne og betale for selv. Anonymkode: 2de71...766 Han har forsørgerplikt når dere er gift Anonymkode: e9b31...6ba
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:51 #23 Skrevet onsdag kl. 06:51 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har forsørgerplikt når dere er gift Anonymkode: e9b31...6ba Hva vil det si, helt konkret i denne situasjonen? Anonymkode: df2d9...02d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:35 #24 Skrevet onsdag kl. 16:35 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har han et valg? Er det ikke bedre at han faktisk får tilbake penger senere enn at Nav må bidra? Han har nesten en mill på sparekonto. Anonymkode: df2d9...02d Hæ? "Nav MÅ bidra"? Hvor har du det fra? At NAV sitter og må betale for at folk vil flytte fra partnerene sine?? Det skulle tatt seg ut. Da hadde kassen fort blitt tom, om det var noe NAV skulle betale for til alle. Anonymkode: 405ef...d42 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:18 #25 Skrevet onsdag kl. 17:18 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenkte jeg måtte søke sosialhjelp for å få til å flytte. Men mannen må vel kanskje betale det jeg trenger av flyttebil, møbler osv? Så får den summen trekkes fra min del når skifteoppgjør er klart eller? Anonymkode: df2d9...02d Sa han nei til å hjelpe med det praktiske i forbindelse med samlivsbruddet? Anonymkode: 7c57d...d40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå