Gå til innhold

Bør Norge arrangere OL?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bør Norge arrangere sommer OL? 

Ikke noe er bedre for rekrutteringen til sommerens retter enn et OL.

Norge er gode nok i vinteridrettene. Trenger ikke mer løft her. Men sommeriidretter kunne trengt et løft, særlig anleggene. Eller mangel på anlegg for å være presis.

Nå som IOC er åpne for OL på lavbudsjett er dette nå sjansen Norge har for å arrangere sommer OL 

Er du for eller i mot?

Anonymkode: 788f2...9c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei personlig tenker jeg det er nok penger kastet mot idrett og kultur og forlite satsing på våre eldre, sykehjem, på skolene, på å bygge opp bygda fremfor å dytte alt mot byene og sammenslåinger.. det er så mange områder som skriker etter midler, idrett og kultur virker ikke til å ha problemet. 

Anonymkode: a1f4f...3c0

• Liker 2
Skrevet

Nei, på ingen måte. IOC er et korrupt pampevelde. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man hadde klart å kvitte seg med utgiftene direkte til sjefene i IOC og kunne fokusere på idretten så syns jeg absolutt OL burde komme hjem til Norge. For en folkefest det hadde blitt. 

Anonymkode: 462ae...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei, nei, nei og NEI. Norge bør ikke arrangere noe som helst OL. Helt håpløs og irrasjonell pengebruk.

Anonymkode: 7930d...24c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det koster mye, og man får ikke så mye igjen som man tror. Husker 94 fortsatt.

Anonymkode: e0002...b1d

Skrevet

Nei, vi har ikke mye penger vi kan kaste på OL-anlegg og alt det der. Utgiftene blir større enn nytteverdien. 

AnonymBruker
Skrevet

Er dette ett stunt for å flytte fokus?

Anonymkode: 13362...a36

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Det blir oss innbyggere som må betale for det i såfall igjennom høyere skatter. 

Anonymkode: df4ee...457

Skrevet

Nei jeg er heller ikke for et nytt OL hverken sommer eller vinter. Det koster mer enn det smaker, og går utover andre viktige oppgaver i samfunnet. En burde klare å ruste litt opp i anleggene uten å lage dem til OL standard. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...