Grønnsaksvaffel Skrevet 6 timer siden #81 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja og påsken har da begynt for en stund siden? I hvertfall i de butikkene jeg handler i. Anonymkode: de885...43b Jeg har ikke sett noe påskegreier i butikken jeg 🤷♀️
NatNat Skrevet 6 timer siden #82 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hver sin smak . Anonymkode: b890f...e50 det kan være veldig fint hvis det er enkle lys som ikke minner om Jul.. Det er kul med lys på terrasse om natta midt på sommeren, når man faktisk bruker terrasse. Det hadde jeg også i fjor, langs veggene. Diskret men nok til å gi et lunt atmosfere mens vi spiste ute.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #83 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva svarte naboene når du kommuniserte dette til dem? Anonymkode: 2259e...20c De ble sinta og bannade mycket. Anonymkode: f3d46...9c9
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #84 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes du virker vanskelig og sær HI. Om det kommer lys inn på sidene av din lystette gardin så har du ikke montert de riktig. Du kan også bruke sovemaske når det er for lyst for deg og du trenger luft. https://www.clasohlson.com/no/Polstret-sovemaske-3D-for-voksne,-svart/p/31-8918?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_EVM_SEM_Google_pMax_Generic&utm_id=21899911595&gad_source=1&gad_campaignid=21893453421&gbraid=0AAAAADv8oxowGts35JvkaAGXryaOkeGUS&gclid=CjwKCAiA2PrMBhA4EiwAwpHyC_f4rdFDKGbffndnnkBLMa8LCIY1_lLL16EJ6pyX3RPBoctNRWd6oRoCJxIQAvD_BwE Anonymkode: 6ae57...66a Hva du synes betyr lite. Vi kan alle bli gretten av ting som påvirker vårt eget soverom i snart et halvt år. Anonymkode: b890f...e50 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #85 Skrevet 5 timer siden 1 hour ago, AnonymBruker said: Så hva kan de som ønsker å ha julelys fremme gjøre for å tilpasse seg? Anonymkode: 1a592...ccb slå dem av om natta så folk får sove! Anonymkode: edfd4...57f 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #86 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva du synes betyr lite. Vi kan alle bli gretten av ting som påvirker vårt eget soverom i snart et halvt år. Anonymkode: b890f...e50 Men hvorfor SNAKKER du ikke med dem? Anonymkode: 2259e...20c 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #87 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvorfor SNAKKER du ikke med dem? Anonymkode: 2259e...20c Akkurat nå er de på vinterferie . Møter jeg de skal jeg høre med de. Anonymkode: b890f...e50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå