AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Til dere som ikke tok utelysene ned i januar. Som sa dere kalte det vinterlys . Nå som det nærmer seg mars. Vil jeg minne dere på at mars er første vår måned . Vi som bor tett på hverandre kan kanskje tenke på naboene nå. Anonymkode: b890f...e50 5 1 3
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Det er dobbeltsifret minus her jeg bor og har vært det siden desember. De lysene er fastspeikt og jeg venter pent til det blir tøvær. Har riktignok skrudd av lyset da. Anonymkode: 02a75...fba 8 4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Det er ofte bekmørkt om kvelden, og da er det fint med lyslenke på verandaen Anonymkode: cc1c5...88f 15 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Til dere som ikke tok utelysene ned i januar. Som sa dere kalte det vinterlys . Nå som det nærmer seg mars. Vil jeg minne dere på at mars er første vår måned . Vi som bor tett på hverandre kan kanskje tenke på naboene nå. Anonymkode: b890f...e50 Jeg kaller det julelys og her lyser det til påske i år. Så lenge det ikke blinker, gir jeg blaffen i hva andre synes, tenker og tror. Har de hengt vinterlysene i soveromsvinduet ditt? Anonymkode: 6fe9a...eac 11 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Rotemor skrev (8 timer siden): Skaff deg et liv. Du også. Anonymkode: b890f...e50 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Bor i nord, med mørketid. Her tar vi bort vinterlysene når sola kommer tilbake, i starten av februar 🌞 Anonymkode: 8d9de...620 4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Vårmåned ja, I wish. 😂😂😂 Anonymkode: af009...11e 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kaller det julelys og her lyser det til påske i år. Så lenge det ikke blinker, gir jeg blaffen i hva andre synes, tenker og tror. Har de hengt vinterlysene i soveromsvinduet ditt? Anonymkode: 6fe9a...eac Ja de henger faktisk foran der jeg sover og har rullegardin og nede. Men siden jeg liker å ha vindu litt på gløtt kommer det alltid inn det sterke lyset. Jeg synes bare når folk bor tett ved hverandre. Så går det å ta hensyn. Vi gjør jo det på andre måter. Om det er fryst er kontakten det å kan dras ut. Her har sameiet andre fine lys . Så blir ikke bekmørkt. Anonymkode: b890f...e50 3 1
DesmondMiles Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Til dere som ikke tok utelysene ned i januar. Som sa dere kalte det vinterlys . Nå som det nærmer seg mars. Vil jeg minne dere på at mars er første vår måned . Vi som bor tett på hverandre kan kanskje tenke på naboene nå. Anonymkode: b890f...e50 Tenke på naboene? Denne må du utdype. 1 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden DesmondMiles skrev (2 minutter siden): Tenke på naboene? Denne må du utdype. Det er noen som har så mye lys og det kommer rett inn i andres hjem. De har selv ikke vindu til der lysene henger. Anonymkode: b890f...e50 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Jeg ser fortsatt at noen har blinkende fargelys(!) på trærne/hjemmene sine, da snakker vi harry😵💫 Er to måneder siden jul... Anonymkode: 1ff7d...49a 2 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Så fint at du minnet meg på å plugge i lysene igjen. Trakk de ut da strømprisen var som høyest. Helt greit å ha lysene på fra oktober til påske så lenge de ikke er fargede og blinker. Anonymkode: 6ae57...66a 6
DesmondMiles Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er noen som har så mye lys og det kommer rett inn i andres hjem. De har selv ikke vindu til der lysene henger. Anonymkode: b890f...e50 Så det var ikke et problem i desember, men det er plutselig et problem nå – når det attpåtil er langt lysere ute? 3 3
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Vårmåned ja... Mars er måneden det ofte kommer særdeles mye snø her i Nord-Norge, og det er ikke mye vår å spore før tidligst midten av mai. Ofte går vi i 17-maitog i 1 varmegrad og sludd. Anonymkode: d46a9...58e 4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden DesmondMiles skrev (7 minutter siden): Så det var ikke et problem i desember, men det er plutselig et problem nå – når det attpåtil er langt lysere ute? Jo men derfor jeg er lei nå. Har kjøpt gardiner og rullgardin som skal stenge lys ute. Så jeg har prøvd det jeg kan. Anonymkode: b890f...e50 2 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden tenk å ha så få ting i livet som trenger fokus at naboens lys tar hovedsete ❤️ så utrolig deilig det må være.. Anonymkode: 70a37...8a1 1 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vårmåned ja... Mars er måneden det ofte kommer særdeles mye snø her i Nord-Norge, og det er ikke mye vår å spore før tidligst midten av mai. Ofte går vi i 17-maitog i 1 varmegrad og sludd. Anonymkode: d46a9...58e Det var det heter. Dette er østlandet Anonymkode: b890f...e50
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tenk å ha så få ting i livet som trenger fokus at naboens lys tar hovedsete ❤️ så utrolig deilig det må være.. Anonymkode: 70a37...8a1 At du gidder . Du er vel slik som skiter i andre. Anonymkode: b890f...e50 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå