AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:48 #1 Skrevet tirsdag kl. 16:48 Min partner har tatt noen prøver for alvorlig sykdom. Fastlege avlyste neste time pga svarene, henviste isteden til spesialist. Fikk svar samme dag at det er time om en uke. Er det vanlig å ta med partner til slike timer? Anonymkode: 39ced...e55
TinaChristina Skrevet tirsdag kl. 16:54 #2 Skrevet tirsdag kl. 16:54 Hva som er vanlig er ikke så viktig her, heller det som føles trygt♥️ 4 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:55 #3 Skrevet tirsdag kl. 16:55 Det er nok ganske vanlig å ta med partner/nær pårørende på en slik time. Men det er ikke alle som ønsker å ta med sin partner eller andre nære heller. Gjør det som er best for pasienten de nærmeste. Anonymkode: 4eaae...e7f 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:58 #4 Skrevet tirsdag kl. 16:58 Hadde tatt med partner hvis jeg ville. Ikke tenk på hva som er vanlig. Det er helt lov å ha med seg en person som støtte. Anonymkode: 9ebbf...37c 3 1
Mezzosoprena Skrevet tirsdag kl. 17:01 #5 Skrevet tirsdag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Min partner har tatt noen prøver for alvorlig sykdom. Fastlege avlyste neste time pga svarene, henviste isteden til spesialist. Fikk svar samme dag at det er time om en uke. Er det vanlig å ta med partner til slike timer? Anonymkode: 39ced...e55 Du blir med hvis partner ønsker at du skal være med. Helt vanlig å ha med seg noen når det gjelder (alvorlige) helseproblemer. 3 1
moomino Skrevet tirsdag kl. 17:05 #6 Skrevet tirsdag kl. 17:05 Hvis partner ønsker du blir med så blir en med. Vennine av meg fikk beskjed om å ta med en støtte person da ho fikk beskjed om kreft 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:13 #7 Skrevet tirsdag kl. 17:13 Det er verken uvanlig eller uvanlig, er min tanke. om din partner vil at du skal være med, så gjør du det om du har mulighet. Om det derimot er du som har et behov for å være med, så snakker du med din partner om det uten å legge press på det. Dine behov er ikke viktig her, men du ka tilby din støtte. Jeg sier dette fordi jeg hadde foretrukket å gå alene uten partner fordi jeg trenger tid til å prosessere ting selv uten å ta hensyn til andres følelser og behov. da min mann var under utredning for mistenkt diagnose fikk han beskjed om at «det kan være lurt å ta med partner» til siste time da diagnose forelå. Anonymkode: 6e049...036 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:37 #8 Skrevet tirsdag kl. 21:37 Jeg fikk beskjed om at jeg kunne ta med partner når jeg ble innkalt til svar etter biopsi av bryst..dette var under korona. Jeg tok ikke med partner og det var ikke kreft. Anonymkode: 8a598...ab1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 07:09 #9 Skrevet onsdag kl. 07:09 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min partner har tatt noen prøver for alvorlig sykdom. Fastlege avlyste neste time pga svarene, henviste isteden til spesialist. Fikk svar samme dag at det er time om en uke. Er det vanlig å ta med partner til slike timer? Anonymkode: 39ced...e55 Det må du velge selv, om.du har en støttende partner kan det være lurt, om du får en fæl beskjed og ha noen å støtte deg på! Anonymkode: dcd2c...076
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:02 #10 Skrevet onsdag kl. 12:02 Pasienten bestemmer tenker jeg. Ønsker han/hun å ha med noen så er det helt innafor. Anonymkode: eaa98...3c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå