AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:35 #1 Skrevet tirsdag kl. 15:35 Jeg har en lærer som driver meg til vanvidd, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor eller hvordan. Hun er varm, så kald; myk, så streng. Hun kritiserer folks adferd, og virker å skape splid mellom oss. Av og til virker det som om hun forsøker å distansere meg fra de andre, ved å gjøre meg sjalu på dem, samtidig som hun er myk og snill, men også lar meg "henge" igjen alene. Jeg vet ikke helt hva hun selv prøver å oppnå med det. Det er veldig urovekkende at dette kommer fra en lærer, som man skal forholde seg til gjennom lengre perioder, som er med å forme fremtiden din, men adferden hennes er så subtil at det er vanskelig for mange å forstå, så vi må bare leve med det. Hun driver meg til vanvidd, og jeg bruker uforholdsmessig mye tid på å henne, nesten som en besettelse. Jeg klarer ikke fokusere på det jeg skal. Det minner meg om en jeg bodde med som ung som hadde samme personlighet. Han var like varm og kald, myk og streng om en annen, og like splittende i bofellesskapet på rundt 20 personer. Han også drev meg til vanvidd, og jeg klarte ikke å fokusere på annet. Alt dreide seg om han. Jeg var redd han, samtidig som jeg oppsøkte han for - bisart nok - en komfort. Han ble beskrevet av andre som en narsissist, noe som kanskje kan beskrive læreren også, uten at jeg skal diagnostisere noen. Da jeg flyttet trodde jeg han fra barndommen skulle forlate hodet mitt, og han gjorde til læreren dukket opp. Og nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal takle det. Jeg må jo lære å takle slike mennesker, og ikke la de bli en besettelse, men hvordan? Og hvorfor blir jeg så besatt av dem? Anonymkode: 1f87b...231
Seff Skrevet tirsdag kl. 15:39 #2 Skrevet tirsdag kl. 15:39 Er du en voksen student/elev? Da er det vel kun i begrenset grad en lærer kan forme fremtiden din? Jeg synes det kan virke som om du misforstår henne. Hun har jo ansvar for en hel klasse, og det du oppfatter som at hun prøver å gjøre deg sjalu, er nok bare hun som prøver å fordele oppmerksomheten sin likt på alle sammen. 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:00 #3 Skrevet tirsdag kl. 16:00 Seff skrev (19 minutter siden): Er du en voksen student/elev? Da er det vel kun i begrenset grad en lærer kan forme fremtiden din? Jeg synes det kan virke som om du misforstår henne. Hun har jo ansvar for en hel klasse, og det du oppfatter som at hun prøver å gjøre deg sjalu, er nok bare hun som prøver å fordele oppmerksomheten sin likt på alle sammen. Elev, på vgs. Mulig jeg misforstår henne, men jeg kjenner igjen noen av trekkene. Samme hva det er, merker jeg at jeg er nærmest besatt av henne på samme måte som han fra bofellesskapet. Anonymkode: 1f87b...231
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:53 #4 Skrevet tirsdag kl. 16:53 Tenkte umiddelbart på en lærer som var med på Farmen Kjendis nylig ... Anonymkode: 345f6...858
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:00 #5 Skrevet tirsdag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenkte umiddelbart på en lærer som var med på Farmen Kjendis nylig ... Anonymkode: 345f6...858 Hahahah samme her!! Ser på vokteren for tiden også😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 39d0b...570 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:50 #6 Skrevet tirsdag kl. 18:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte umiddelbart på en lærer som var med på Farmen Kjendis nylig ... Anonymkode: 345f6...858 Jeg tror ikke hun har vært med, men jeg følger ikke med på det, så jeg kan vel egentlig ikke vite. Bare føler at hun ikke er typen til det. Anonymkode: 1f87b...231
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå