AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:27 #21 Skrevet tirsdag kl. 13:27 Elsker hotell frokost!! Jeg og barna er og spiser hotell frokost ca hver 6 uke🙂 ( Vi kommer og kjøper bare frokosten altså, nå har vi vært der så mange ganger at vi får god rabatt😁) Scandic hotell i byen her har den beste frokosten 🤩🤩 Skal dit på lørdag! Viktigste for meg er god kaffe og godt bacon!! Og shots av ingefær og diverse annet.. Anonymkode: 643c0...0cc 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:29 #22 Skrevet tirsdag kl. 13:29 Appelsinjuice og godt vann, ei brødskive, ett rundstykke, en croissant, eggerøre, tomater, paprika, syltetøy, gulost og/eller brie, naturell yoghurt med frukt og litt havregryn. Og gjerne litt søtt bakverk som avslutning. Bytter ut noe av det tidligere nevnte om de har nystekte pannekaker. Anonymkode: a4f88...354
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:29 #23 Skrevet tirsdag kl. 13:29 Godt utvalg av brød og rundstykker, pålegg og oppskåret frukt. Gjerne smoothie. Anonymkode: a501c...44f 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:37 #24 Skrevet tirsdag kl. 13:37 Jeg syns en god hotellfrokost må ha godt brød (ikke bare fint, men gode skikkelige grove brød savner jeg av og til), godt utvalg av frokostblandinger type müsli/granola ol + nøtter, kjerner og frø + god yoghurt. Fersk oppskjært frukt + bær God jus Skikkelig kaffe (ikke kapselkaffe - det er grusomt) Godt skinkepålegg, ost, tomat, agurk, paprika ol. sprø bacon og ikke for soggy eggerøre + hardkokte og bløtkokte egg + stekte egg og for at det virkelig skal være bra, omelett som stekes etter gjestens ønske. Frokostpannekaker, donuts, crossianter ol som "dessert". Anonymkode: 7c4f9...f2e 1
Uanonym bruker Skrevet tirsdag kl. 13:48 #25 Skrevet tirsdag kl. 13:48 -te i skikkelige kopper -godt brød, helst lyst (vet mange vil ha grovbrød nå for tida, men jeg synes det som regel er tunge, tørre greier) -egg (bløtkokt eller speilegg) -bacon (ekte bacon, ikke en sånn stripe oppå speilegga, som noen nevnte) -søtt bakverk som wienerbrød eller lignende til "dessert"
Gnå Skrevet tirsdag kl. 14:05 #26 Skrevet tirsdag kl. 14:05 Jeg pleier å bli overveldet over utvalget, og så ender jeg opp med to knekkebrød med ost og tomat og agurk 😅 Og svart kaffe. Hvis jeg skal være helt gæren, hender det jeg runder av med litt melon. 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:14 #27 Skrevet tirsdag kl. 16:14 Gnå skrev (2 timer siden): Jeg pleier å bli overveldet over utvalget, og så ender jeg opp med to knekkebrød med ost og tomat og agurk 😅 Og svart kaffe. Hvis jeg skal være helt gæren, hender det jeg runder av med litt melon. 😅 ! Sånn var jeg før også 🙂 Anonymkode: a4f88...354 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:18 #28 Skrevet tirsdag kl. 16:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker hotell frokost!! Jeg og barna er og spiser hotell frokost ca hver 6 uke🙂 ( Vi kommer og kjøper bare frokosten altså, nå har vi vært der så mange ganger at vi får god rabatt😁) Scandic hotell i byen her har den beste frokosten 🤩🤩 Skal dit på lørdag! Viktigste for meg er god kaffe og godt bacon!! Og shots av ingefær og diverse annet.. Anonymkode: 643c0...0cc Scandic er bra på frokost! Synes også Radisson leverer. Anonymkode: acb78...f1a
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:28 #29 Skrevet tirsdag kl. 16:28 Egg og bacon, god ost, smør og te. I Norden vil jeg også ha bløtkokt egg og sild. Et godt brød er et pluss, men ikke viktig. Dropper brødet. Så vil jeg avslutte frokosten med en kopp svart kaffe og ferskt bakverk eller pannekaker. Anonymkode: 0f458...8c9
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:33 #30 Skrevet tirsdag kl. 16:33 Fan av pannekaker og bacon. Anonymkode: 49bfa...7d1
Nordlysstøv Skrevet tirsdag kl. 16:34 #31 Skrevet tirsdag kl. 16:34 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kaffe er viktigst. Ellers egg i alle former, bacon, bønner i tomatsaus, gode oster, forskjellig kjøttpålegg, agurk, tomat, paprika og frukt (gjerne vannmelon og honningmelon) og juice. Anonymkode: aa3d9...460 Dette 🥰
Sicktrip Skrevet tirsdag kl. 16:36 #32 Skrevet tirsdag kl. 16:36 (endret) . Endret tirsdag kl. 19:34 av Sicktrip 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:35 #33 Skrevet tirsdag kl. 18:35 Elsker hotellfrokost! Perfekt hvis den inneholder godt brød,ost,bacon,pølse,stekte poteter,stekt sopp,stekte tomater og litt grønt ved siden av. Yoghurt med granola som mellomrett,og frukt og noe søtt til slutt. Drikke: juice og kanskje varm sjokolade hvis jeg orker! Anonymkode: c4fec...c02
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:39 #34 Skrevet tirsdag kl. 18:39 Vet ikke hvorfor, men hotellfrokost er eneste gangene jeg spiser vannmelon eller honningmelon, er jeg alene på dette? 😂 Anonymkode: 6e034...5c9 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:41 #35 Skrevet tirsdag kl. 18:41 Bryr meg ikke. Tar det jeg finner Anonymkode: f4b09...c35
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:43 #36 Skrevet tirsdag kl. 18:43 Egg og bacon, varme retter, godt fiskepålegg, eggesalat,frukt.Jeg spiser veldig lite brød på hotellfrokost for det har jeg hjemme Må ha en søt avslutning i form av vafler eller søtbakst. Liker å sitte lenge og nyte frokosten. Hotellfrokost er høydepunktet på oppholdet for meg! Anonymkode: f7ad0...965
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:46 #37 Skrevet tirsdag kl. 18:46 Alt av pålegg. Varm leverpostei elsker jeg. Egg. Bacon. Frukt. Agurk. Paprika. Brie. Jeg spiser ikke brød. Men tar mye pålegg. Tomat hvis jeg er i utlandet. I norge så synes jeg den er så utvanna. Men i varmere strøk så synes jeg den er så god. Anonymkode: bbb9d...814
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:31 #38 Skrevet tirsdag kl. 19:31 For meg er frokost på hotellet en viktig del av selve opplevelsen. God kaffe er viktig sammen med godt grovt brød, pålegg og juice. Jeg bryr meg ikke om egg eller varmretter,men liker å avslutte frokosten med noe søtt. Anonymkode: 4f391...afb
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:00 #39 Skrevet tirsdag kl. 20:00 Jeg liker et greit utvalg, spesielt om oppholdet er lengre. For da kan jeg like å variere mellom en digg, det frokost, eller en friskere med diverse frukt, yoghurter med toppinger osv. Er glad i et utvalg egg. Men det må være godt. Ordentlig eggerøre, egg som er skiltet og faktisk er bløt/medium/hard. Gjerne bacon. Ost, skinke, en god salami eller annet kjøttpålegg. Yoghurt med litt tilbehør. Litt frukt og grønt. Juice, kaffe, te. Rundstykker av ok kvalitet. Men hvis jeg kan velge, er det godt med litt elstra. Feks noen gode oster, litt annet pålegg (god leverpostei, rødbeter, sylteagurk, godt utvalg kjøttpålegg, sild), bedre juice og ikke eldorado, kvalitet skaffe og te, honning, yoghurt med nøtter, granola, litt mer spennende frukt enn eple og banan. Jeg må ikke ha puddinger, kjøleskapsgrøt, smoothies. Men et ok utvalg av brød, knekkebrød, kjeks er ok. Anonymkode: 1ad3c...3c1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:09 #40 Skrevet tirsdag kl. 20:09 Godt brød, eggerøre (eller bare kokt egg), majones, god ost, melk og gjerne noe søtbakst siden hotellfrokost betyr at litt usunn tullemat er lov. Har de "hjemmelaget" sjokoladepålegg er jeg solgt! Anonymkode: 8d6ee...1f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå