AnonymBruker Skrevet i går, 01:08 #61 Skrevet i går, 01:08 Det må være mulig å bestille egg etter preferanse; omelett, Benedict osv Det må være mulig å bestille nudler med kylling, svin, scampi osv Det bør være mulig å bestille noen "chef's specialities" i tillegg Anonymkode: b2960...2c9
tøydokka Skrevet i går, 01:17 #62 Skrevet i går, 01:17 Egg, eggerøre, kaviar, noen gode oster, røykelaks, oppskåret agurk, tomat og paprika, sild, smør, isvann, kald melk og jus. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:33 #63 Skrevet i går, 08:33 For meg : Godt brød, helst surdeig God ost Ekte smør Kokte egg eller ekte eggerøre. Bløtkokte egg om vi er i Norge Bacon Sylteagurk Frisk,oppskjært frukt Yoghurt med granola,bær, nøtter,honning og diverse topping Svart kaffe Gjerne en stram ingefærshot Pannekaker og laks hvis barna er med Anonymkode: 6e4bc...1d5
missLynch Skrevet i går, 08:37 #64 Skrevet i går, 08:37 Ristet brød, eggerøre, bacon, bønner i tomatsaus, stekt tomat og jus og kaffe
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #65 Skrevet 10 timer siden Ordentlig juice, godt brød, ordentlig eggerøre og sprøstekt bacon. Anonymkode: 284f9...0af
Grønnsaksvaffel Skrevet 10 timer siden #66 Skrevet 10 timer siden I dag spiste jeg eggerøre, bacon, pølser fra Idsøe, ciabatta, agurk, tomater og eplejuice. Avsluttet med kaffe og sjokoladecroissant 🤩
Hensatt Skrevet 10 timer siden #67 Skrevet 10 timer siden Om jeg fikk bestemme skulle de sluttet med den liksomferske juicen de har på dispenser og byttet den ut med noe som ikke kommer fra konsentrat. Det må da finnes produsenter for storhusholdning som leverer ekte juice?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #68 Skrevet 10 timer siden For meg er kaffe viktigst. Jeg spiser aldri varm mat på morgenen, det byr meg imot. Blir kvalm av den steke os lukten tidlig på morgenen. Jeg liker heller ikke bacon som de har på hoteller, bacon man kjøper på butikken og steker hjemme er mye bedre på både smak og konsistens. Jeg går aldri i varmmat disken på hotell frokoster. Spiser egentlig kun grovt brød med brunost og smør. Og drikker kaffe og appelsinjuice. 2 brødskiver også er jeg ferdig. Spiser aldri dessert til frokost. Prøver egentlig helst å finne hoteller uten frokost fordi det er billigere. Føler frokost inkludert er bortkastet for meg. Anonymkode: f169b...c53
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå