AnonymBruker Skrevet i går, 09:04 #1 Skrevet i går, 09:04 Hva må være på, og hva er unødvendig? Selv er jeg enkel og mener sort kaffe, godt brød og en god brie er nok. Haha. Anonymkode: 14306...ae1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:22 #2 Skrevet i går, 09:22 Frukt og grønnsaker, skikkelig grovt brød, smaksrik ost, egg og god kaffe. Anonymkode: 9aec5...b6d 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:28 #3 Skrevet i går, 09:28 På hotellfrokost må jeg ha: - godt brød - ost - skinke - agurk og paprika - svart kaffe - appelsinjuice - Yoghurt - oppskåret frukt Resten er urørt fra min side Anonymkode: 2a05b...dc2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:32 #4 Skrevet i går, 09:32 Alltid en skive grovbrød med smør, salat, skinke, hvitost og paprika, et glass appelsinjuice og div frukt. Om jeg ikke føler meg ferdig og har lyst på noe godt etterpå, kan det bli stekt sopp og sylteagurk Anonymkode: 442e3...a15
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #5 Skrevet i går, 09:33 Hotellfrokost er unødvendig. Om det er mulig, bestiller hotell uten frokost - så man slipper å betale for det. Det gjelder da ferieturer. Generelt er jeg lite glad i å spise tidlig. Og når jeg er på ferie har jeg god tid og da vil jeg heller spise en enkel frokost på et lokalt sted - f..eks. en kaffe og et lite bakerk, eventuelt at jeg går for brunsj i stedet for frokost og lunsj. Dog - noen ganger når man skal tidlig opp eller man er på jobbtur, synes jeg det er fint om det er stekt egg og bacon. Det spiser jeg så sjelden at jeg gjerne tar det på hotellet. I tillegg til dette gjerne noe søt bakst og/eller noe med syltetøy og ost. Anonymkode: 2ba05...592 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #6 Skrevet i går, 09:34 God kaffe er essensielt. Anonymkode: a7713...35e 2
Grønnsaksvaffel Skrevet i går, 09:36 #7 Skrevet i går, 09:36 Kaffe, juice, eggerøre og bacon eller omelett, agurk og tomater. 3
AnonymBruker Skrevet i går, 09:48 #9 Skrevet i går, 09:48 Kaffe er viktigst. Ellers egg i alle former, bacon, bønner i tomatsaus, gode oster, forskjellig kjøttpålegg, agurk, tomat, paprika og frukt (gjerne vannmelon og honningmelon) og juice. Anonymkode: aa3d9...460
AnonymBruker Skrevet i går, 09:57 #10 Skrevet i går, 09:57 Kaffe er det viktigste . Jeg er egentlig ikke frokostmenneske men kan bli det på en god hotellfrokost. eggerøre og frisk frukt er vel det første jeg ser etter. Og noe kjøtt enten godt stekt bacon eller god skinke. Youghurt, gjerne med noe nøtter. Og søt bakst . Det skjer aldri at jeg spiser wienerbrød f.eks. til frokost hjemme, så det er litt ferie/ luksusfølelse . Anonymkode: bc18f...6de 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:03 #11 Skrevet i går, 10:03 Kaffe, frukt, juice, ingefærshot, oster, syltetøy til ost, grovt brød/ knekkebrød. Blir også glad for pannekaker, bacon og havre/ byggrynsgrøt. Anonymkode: fbb7a...ce5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 10:03 #12 Skrevet i går, 10:03 Egg og bacon. Sist jeg bodde på hotell hadde de også kaffemaskin med kaffe mocca, det var himmelen 😍 Anonymkode: e2fa1...b30
AnonymBruker Skrevet i går, 10:05 #13 Skrevet i går, 10:05 Bacon, pannekaker og oppskåret frukt. Anonymkode: 64d21...04a
AnonymBruker Skrevet i går, 10:38 #14 Skrevet i går, 10:38 Jeg elsker hotellfrokoster😅 Spiser gjerne: Rundstykke, omelett eller eggerøre, bacon, salat/tomat, juice, syltetøy, smoothie , cappuccino, youhurt, frukt og croissant eller pannekake. Toppen av lykke er dersom de har barista der- som lager cappuccinoen, dvs ikke fra sånn kaffemaskin. Ja- jeg er mett lenge på dette;) Vi velger ofte hotell ut i fra frokost. Anonymkode: bde23...1a1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 11:11 #15 Skrevet i går, 11:11 God kaffe, godt brød- helst flere typer, et utvalg kjøttpålegg, skikkelig egg. Ikke sånn pulver de lager eggerøre av. Litt oster, masse frukt og grønt, også liker vi å avslutte med et lite søtt bakverk siden vi er på reise tross alt Anonymkode: 40beb...71e 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:00 #16 Skrevet i går, 13:00 Jeg er lite eventyrlysten til frokost. Bare jeg får halvgrovt brød med gulost, så er jeg fornøyd. Anonymkode: 81f01...ff8
Daria Skrevet i går, 13:08 #17 Skrevet i går, 13:08 Bacon (separat. Ikke den ene stusslige stripen oppå et stekt egg). Frukt. Te (og skikkelige kopper!). Bakverk. Jeg vil spise brød og pålegg av noe slag også, men der er jeg ikke så fordringsfull... 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:13 #18 Skrevet i går, 13:13 Jeg vil ha godt, ferskt brød med egg og bacon, med litt tomater, paprika og agurk. Ferskpresset appelsinjuice og god kaffe. Tar gjerne en porsjon fet naturell yoghurt med oppskjært frukt, og så kanskje noe søtt helt på slutten - ordentlig fersk pain au chocolat eller nystekt pannekake. Nå blr jeg sulten! Anonymkode: 9128d...055
AnonymBruker Skrevet i går, 13:14 #19 Skrevet i går, 13:14 Egg Benedict’s, nystekte pannekaker, spekeskinke og frukt, fersktraktet kaffe, mimosa Anonymkode: 44645...087
Kinder Skrevet i går, 13:23 #20 Skrevet i går, 13:23 Jeg elsker hotellfrokoster med et utvalg av gode råvarer, og da gjerne lokale råvarer. Jeg «må» ha noe egg. Gjerne bløtkokt eller eggerøre. Men eggerøren må være av ekte egg, jeg syns pulveret mange hoteller bruker smaker fælt. Og hoteller som tilbyr omeletter som de lager der og da, er absolutt best. Et godt oste- og spekeskinkeutvalg er også noe jeg setter stor pris på. Et skikkelig pluss om hotellet tilbyr lokale råvarer, særlig lokale oster syns jeg er spennende å teste. Og er det lagd shotter og/eller smoothier plukker jeg alltid med meg noe sånt også. Og gjerne noen gode juicer, enten ferskpresset eller bestilt fra gode (lokale) produsenter. Så må det være god kaffe. Det viktigste er god svart kaffe, men tilbyr de annen kaffe tar jeg også en kopp av det. Da gjerne på slutten av frokosten, sammen med noe søtt. Også plukker jeg alltid med meg noe frukt og grønt, men der er det ikke noe spesielt jeg absolutt må ha. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå