AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:01 #1 Skrevet tirsdag kl. 08:01 Dere menn som bare lever i et dødt ekteskap/forhold, tar dere massasje for å bli tatt på, få følelsen av kroppslig nærhet Anonymkode: fb6cd...8df
Strigiformes Skrevet tirsdag kl. 08:07 #2 Skrevet tirsdag kl. 08:07 Nå er ikke jeg mann, men jeg tar meg friheten til å svare likevel. Jeg er singel, og det var en periode der jeg tok massasje for at kroppen skulle komme i kontakt med seg selv igjen. Huden er vårt største sanseorgan, og det er ikke uten grunn. Avslapning er viktig for den kroppslige og mentale velværen. Nå lytter jeg mest til mindfulness toner for å koble ut hjernen for og slappe av. Det hjelper det også. Relaxing is a state of mind 👆
Soft mann Skrevet tirsdag kl. 08:14 #3 Skrevet tirsdag kl. 08:14 Ja eg tok mye massasje en periode. Eg var ganske aktiv en stund med fjellturer og sykling. så det var på en måte et kinderegg. Selvsagt savnet eg berøring. Å ligge der og la hele kroppen få en slik fin avslutting etter en hard fysisk aktivitet var og herlig. ikke mye overgår en varm dusj og massasje. men det ble veldig dyrt🙈
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:18 #4 Skrevet tirsdag kl. 08:18 Soft mann skrev (3 minutter siden): Ja eg tok mye massasje en periode. Eg var ganske aktiv en stund med fjellturer og sykling. så det var på en måte et kinderegg. Selvsagt savnet eg berøring. Å ligge der og la hele kroppen få en slik fin avslutting etter en hard fysisk aktivitet var og herlig. ikke mye overgår en varm dusj og massasje. men det ble veldig dyrt🙈 HVor tar dere denne massasjen ? Anonymkode: d0aaf...88e
Soft mann Skrevet tirsdag kl. 08:49 #5 Skrevet tirsdag kl. 08:49 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): HVor tar dere denne massasjen ? Anonymkode: d0aaf...88e Da eg liker hard massasje innimellom så bruker eg thai salonger 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:57 #6 Skrevet tirsdag kl. 08:57 Soft mann skrev (7 minutter siden): Da eg liker hard massasje innimellom så bruker eg thai salonger Happy ending noen gang (som de har ved Tantramassasje lingam/yoni) ? Anonymkode: d0aaf...88e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:04 #7 Skrevet tirsdag kl. 09:04 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dere menn som bare lever i et dødt ekteskap/forhold, tar dere massasje for å bli tatt på, få følelsen av kroppslig nærhet Anonymkode: fb6cd...8df Gjorde det i et tidligere ekteskap siden det var helt dødt på den fronten. Gikk på et studio for vanlig massasje. Men etter en stund fikk jeg reisning, noe massøsen merket, hvor hun uten forvarsel bare kledde av seg buksa og trusa og tredde seg nedpå uten kondom. Hun ga seg ikke før jeg kom inni henne. Anonymkode: 336cd...ac8 1
Soft mann Skrevet tirsdag kl. 09:09 #8 Skrevet tirsdag kl. 09:09 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Happy ending noen gang (som de har ved Tantramassasje lingam/yoni) ? Anonymkode: d0aaf...88e Eg har aldri opplev noe slit ved masering, selv om eg er naken når dei masserer meg 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:29 #9 Skrevet tirsdag kl. 09:29 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gjorde det i et tidligere ekteskap siden det var helt dødt på den fronten. Gikk på et studio for vanlig massasje. Men etter en stund fikk jeg reisning, noe massøsen merket, hvor hun uten forvarsel bare kledde av seg buksa og trusa og tredde seg nedpå uten kondom. Hun ga seg ikke før jeg kom inni henne. Anonymkode: 336cd...ac8 Du betalte for massasje, men fikk «all inclusive» ? Anonymkode: fb6cd...8df
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:45 #10 Skrevet tirsdag kl. 10:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjorde det i et tidligere ekteskap siden det var helt dødt på den fronten. Gikk på et studio for vanlig massasje. Men etter en stund fikk jeg reisning, noe massøsen merket, hvor hun uten forvarsel bare kledde av seg buksa og trusa og tredde seg nedpå uten kondom. Hun ga seg ikke før jeg kom inni henne. Anonymkode: 336cd...ac8 Det er jo lov å fantasere 😂😂 Anonymkode: 17453...fd3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå