AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Hvorfor gikk flyalarmen i Oslo nå nettopp? Finner ingenting på noen nettaviser om dette. Anonymkode: 6dc97...38e
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden Hørte den selv på Romerike... Men finner ingen info jeg heller... Anonymkode: 2e5f2...169
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Det står i media nå. Anonymkode: f6057...2b0
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden Jeg trodde først det var krig, deretter at det var en slags «markering» av 4-årsdagen for krigen i Ukraina… før jeg så at det var en feil. Anonymkode: 9bf28...1b9
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Dette var litt spesielt å våkne til, for jeg har alltid tenkt at sirene på noen annen tid enn kl 12, da er det krig 🥶 så jeg slo på nyhetene for å se om det var Putin eller Trump som kommer 😛 Anonymkode: cc4be...580 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette var litt spesielt å våkne til, for jeg har alltid tenkt at sirene på noen annen tid enn kl 12, da er det krig 🥶 så jeg slo på nyhetene for å se om det var Putin eller Trump som kommer 😛 Anonymkode: cc4be...580 Ikke bare 12, men de to spesifikke dagene hvert år hvor den faktisk testes. Jeg bor ikke i Oslo heldigvis, hadde blitt litt stresset da ja! 🤪 Anonymkode: 728bb...5c2
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Jeg våkna og tenkte det var en test selv om jeg huska at det nettop var testing og at neste ikke skal skje før til sommeren. Jeg blir nesten litt oppgitt av meg selv som ikke tok det seriøst😅 Anonymkode: 32d64...db9
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke bare 12, men de to spesifikke dagene hvert år hvor den faktisk testes. Jeg bor ikke i Oslo heldigvis, hadde blitt litt stresset da ja! 🤪 Anonymkode: 728bb...5c2 Ja, men husker aldri hvilke dager det er. Så det er fast rutine å se på klokka, åja 12, da er det ikke krig. 😅 Så i dag lurte jeg først om jeg hadde forsovet meg med noen timer. Anonymkode: cc4be...580
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå