Orthia Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Er det noen her som har vært på Hoppeloppeland- og er det bra ? Jeg skal med en femåring. Ser også at det er to avdelinger- en i Bærum og en på Lillestrøm. Hvilken er best?
*Emma* Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Har bare vært i Lillestrøm og min 6 åring er stor fornøyd!! Vet at det er endel større i Bærum og flere "aktiviteter" men har som sagt desverre ikke vært der....
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Vi hadde bursdagsselskap for lillemann på Lillestrøm og det var skikkelig nedtur
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Jeg er lærer for 2. klassinger, og de synes at den på Lillestrøm er veldig bra. (Har ikke noe formening om den i Bærum)
Gjest LoisLane Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Vi hadde bursdagsselskap for lillemann på Lillestrøm og det var skikkelig nedtur ← Hvorfor?
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Har hørt at begge skal være veldig bra.
*Emma* Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Vi hadde bursdagsselskap for lillemann på Lillestrøm og det var skikkelig nedtur ← Hvor gammel er han da?? Kanksje han ikke er helt "i målgruppen"??? De gangene vi har vært der har alle barna konstant gliset og vært røde i kinnene etter løping og moro....
Grace Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Det har åpnet noe nytt sånn sted også som heter juniorland på Haugenstua i Oslo Skal visst være bra der..
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Han er veldig i målgruppen som åtteåring. Det som gjorde det til skikkelig nedtur var behandlingen vi fikk fra de ansatte.
Kanutte Skrevet 8. april 2006 #10 Skrevet 8. april 2006 Det har åpnet noe nytt sånn sted også som heter juniorland på Haugenstua i Oslo Skal visst være bra der.. ← Der har storebror vært med SFO. Kjempestas for ham i allefall. Han er snart 7 år. De andre stedene har vi ikke vært.
Gjest xio Skrevet 8. april 2006 #11 Skrevet 8. april 2006 Jeg har vært i Bærum. Kjempefint! Helt midti i blinken for en femåring. Jeg tenker at det er kjempemorsomt for alle mellom 3-10 år. Det er digert, med hoppeslott og sklier og masse annet. Vi mistet fireåringen av syne et par ganger, pga mange unger, men det gikk fint. Det er veldig trygt der.
Gjest lilletroll Skrevet 8. april 2006 #12 Skrevet 8. april 2006 Vi var på den på Lillestrøm med en 4 åring, og hun koste seg VEEEELDIG!!!! Det vi voksne ble aller mest imponert over var hvor RENT det var der!! Datteren hadde hvite sokker som var like hvite når vi dro som når vi kom, og vi gravde oss til bunnen av ballbassenget uten å finne så mye som et støvkorn!! Skulle gjerne set at det var litt større med litt flere aktiviteter til den prisen, men alt i alt veldig fornøyd, og drar nok dit igjen.
flopp Skrevet 8. april 2006 #13 Skrevet 8. april 2006 Det har åpnet et på Kolbotn også; Hurlumheihuset. Der koste vi oss veldig . Synes det er finere der enn i Lillestrøm. Rulleskøytebane er det der og!
Thomasine Skrevet 8. april 2006 #14 Skrevet 8. april 2006 Er det noe alla Hurlumheihuset på Sofiemyr i Oppegård? Der var poden min på 8 i klassebursdag og det var stas visstnok!!
flopp Skrevet 8. april 2006 #15 Skrevet 8. april 2006 Det er der ja . Kolbotn og Sofiemyr er så og si det samme for meg
Thomasine Skrevet 8. april 2006 #16 Skrevet 8. april 2006 Det er der ja . Kolbotn og Sofiemyr er så og si det samme for meg ← ...så ikke at du skrev det der jeg... vi skrev nok ganske så samtidig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå