Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Vet det allerede er noe tråder om dette men jeg må spørre om hjelp i min situasjon å…

For litt over 1 uke fikk vi endelig positiv test! 6 uker på vei iforhold til siste mens/eggløsning. Men på fredag opplevde jeg kramper og smerte i magen, det oppstod plutselig og jeg begynte å blø. Typ litt mindre enn vanlig mensen, men noe jeg ville tolket som mensen hvis jeg ikke hadde tatt en test. Smertene gikk over relativt fort, men jeg blør enda litt (kommer akkurat litt i bindet, men det er rødt/friskt blod på papiret).  

Er det noe sjanse for at spiren kan ha klart seg? Hvordan finner jeg evt ut om det var spontanabort? Skulle egentlig til legen neste uke, var tanken i forhold til graviditeten, men vet ikke om han kan ta blodprøver/se om det er spontanabort eller ikke? Evt kan jeg ta en clearblue med ukeindikator for å se? 
tar imot alt av hjelp ♥️ dette var vår første graviditet så vi er litt uvitende…  

ps. Har heldigvis god støtte i mannen♥️Vi er begge i slutten av 20-årene hvis det går noe å si

Anonymkode: 3c5b0...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødning under 1.trimester er ganske vanlig, og trenger ikke bety at noe er galt. Jeg ville gått til Furst og målt HcG med 48 timer mellom. Har den økt tilstrekkelig mellom blodprøvene, kan det fortsatt gå veien 🙂 I uke 6 kan en også se hjerteslag om en er heldig på tidlig UL. Start med HcG, og ta deretter en UL privat dersom stigningen er fin. Krysser fingrene for deg ❤️ 

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kramper sammen med blødninger er aldri et godt tegn, men støtter hun over her. Få tatt hcg med 2 dagers mellomrom.

Anonymkode: 07d9b...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...