AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Som uføretrygdet kan jeg tjene 52064,- jeg lurer på om dette er brutto eller netto? Anonymkode: aa377...332
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som uføretrygdet kan jeg tjene 52064,- jeg lurer på om dette er brutto eller netto? Anonymkode: aa377...332 brutto, og medregnet feriepenger... Anonymkode: 4d47c...dee
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): brutto, og medregnet feriepenger... Anonymkode: 4d47c...dee Det også? Da jobber man ikke mange dagene med en times lønn på 170,- eller hva det blir. Anonymkode: aa377...332
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Selvsagt brutto, NAV vet ikke på forhånd hvor mye man må skatte. Kjenner en minstepensjonist som betaler nesten hele pensjonen i skatt, og en annen som er nullskatteyter. Anonymkode: 85191...249
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det også? Da jobber man ikke mange dagene med en times lønn på 170,- eller hva det blir. Anonymkode: aa377...332 Du kan jobbe mye mer, men da får du nedsatt trygden fordi du får lønn. Anonymkode: 8b6e2...54c 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå