Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns ikke at det er noe å rope hurra for, han dumpet jo Melissa LeBlanc -sin kone!- og gad ikke gå til familierådgovning en gang........ :forvirret:

Nok et skilsmissebarn

Skrevet

Hvordan i alle dager vet dere dette her a? :ler:

*minner om at sladrebladene jevnlig blir saksøkt nettopp fordi de kommer med uriktige opplysninger*

For alt vi vet har Matt brukt flere måneder på familierådgivning, og han er kanskje slett ikke nyforelska i motspilleren.

Gjest Emera
Skrevet
Hvordan i alle dager vet dere dette her a?  :ler:

*minner om at sladrebladene jevnlig blir saksøkt nettopp fordi de kommer med uriktige opplysninger*

For alt vi vet har Matt brukt flere måneder på familierådgivning, og han er kanskje slett ikke nyforelska i motspilleren.

Samme tenkte jeg. Selvfølgelig!

Men om dette skulle være sant, så er det jaggu ikke noe "kos" nei, enten man heier på dem eller ikke!

Skrevet

Uffameg... Og serien suuuuuuuuuger :)

Gjest Frigg
Skrevet

Jeg tror jeg sier som Maxine Grey jeg (tv-serien maxine ikke bruker maxine, hun (bruker-maxine) kan jo forsåvidt bruke uttrykket hun også, selv om jeg personlig aldri har observert det fra bruker maxine grey, men nok sommel her er det):

"This will only end in tears, and they're not gonna be mine."

Ikke helt enig om at serien suuuuuuuger. Men særlig bra er den nå i allefall ikke. De burde gi den nye fyren - Zach - sin egen serie, og ha Joey som bi-rolle.

:ler:

Og selv om jeg syntes at Jennifer Coolidge var morsom som den skrudde manageren til Joey i begynnelsen, synes jeg nå hun bare er irriterende.

Blæh! Serien overlever ikke etter sesong 2. Tipper jeg. Til våren er det over.

Så dro jeg på imdb for å sjekke nyheten om Joey, og hva fant jeg? Jo, det ryktes om snarlig nedleggelse. Bl.a. fordi hun som spiller naboen har fått en rolle i en tv-serie på en annen kanal.

imdb news - hvis du ikke kom automatisk nederst på lista, så er artikkelen jeg referer til nest nederst på siden

Skrevet

Det var forresten Ross som skulle fått eigen serie, DET kunne blitt komisk :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg tror jeg sier som Maxine Grey jeg (tv-serien maxine ikke bruker maxine, hun (bruker-maxine) kan jo forsåvidt bruke uttrykket hun også, selv om jeg personlig aldri har observert det fra bruker maxine grey, men nok sommel her er det):

"This will only end in tears, and they're not gonna be mine."

Det høres definitivt ut som noe bruker-Maxine kunne sagt, believe me :ler:

Gjest Frigg
Skrevet

Og Phoebe. De er et umakent par. Noen som er mer forskjellige skal man vel lete en stund etter å finne.

På den andre siden så har de jo allerede laget en serie om så ulike personer.

Dharma & Greg.

Skrevet
Jeg syns ikke at det er noe å rope hurra for, han dumpet jo Melissa LeBlanc -sin kone!- og gad ikke gå til familierådgovning en gang........ :forvirret:

Nok et skilsmissebarn

Enig med deg, om man skal tro det som står...

Gjest Plonk ikke innlogget
Skrevet

Nok et skilsmissebarn

Jaaaaada. Om det var en nær venn av meg ville jeg ikke syntes det var stas i det hele tatt. Men alvorlig talt, hvor mange Hollywood-ekteskap overlever noe som helst uansett? Fortell meg om ett eneste livslangt ekteskap der borte? Når de allikevel driver og går fram hverandre etter noen få år, kan man jo like godt glede seg over de søte parene som oppstår.

Og ja, jeg synes synd på skilsmissebarn, særlig når de er små. Men nå er det vel engang sånn at folka i Hollywood, både små og store, er av de aller mest privilegerte i hele verden. Når jeg av ulike grunner synes synd på barn, kommer ikke treåringen til Matt LeBlanc særlig høyt på listen, skilsmissebarn eller ei. Jeg vet at penger ikke betyr alt, men snakk om å bli født inn i en verden av vanvittige muligheter. Sorry folkens, jeg synes fortsatt det er litt søtt med Joey og Alex. En gøyal serie er det også, men det er sikkert bare fordi jeg er så intens Friends-fan at jeg ikke orker tanken på at sistemann skal forsvinne fra skjermen også...

Skrevet (endret)

Nei, det er klart, du mener jo hva du vil. Det virket bare litt, ja... tanketomt på meg.

Noen ganger tror jeg dessuten det kan være mer en forbannelse enn en velsignelse å være barn av et hollywoodpar. At par der borte går fra hverandre over en lav sko gjør det ikke mindre tragisk for barna, synes jeg. Tross alt, hvis dette har skjedd, så er det ikke rollefigurene som har falt for hverandre, det er virkelig, og det går utover uskyldige mennesker, samme hvor mye penger de har.

Endret av Emera
Skrevet

Å nei spar meg..han er slitsomt grusom!
Gjest Plonk ikke innlogget
Skrevet
Nei, det er klart, du mener jo hva du vil. Det virket bare litt, ja... tanketomt på meg.

Noen ganger tror jeg dessuten det kan være mer en forbannelse enn en velsignelse å være barn av et hollywoodpar. At par der borte går fra hverandre over en lav sko gjør det ikke mindre tragisk for barna, synes jeg. Tross alt, hvis dette har skjedd, så er det ikke rollefigurene som har falt for hverandre, det er virkelig, og det går utover uskyldige mennesker, samme hvor mye penger de har.

Jeg bare sier - So what? Hvis det har skjedd, så har det jo skjedd samme hva du eller andre her i forumet mener om det, og ingen av dine moralske ideer om hva de involverte burde ha gjort eller ikke gjort har noen som helst betydning for dem overhodet.

Så hva er galt med å se det positive i det? Er det tanketomt?

Skrevet (endret)
Jeg bare sier - So what? Hvis det har skjedd, så har det jo skjedd samme hva du eller andre her i forumet mener om det, og ingen av dine moralske ideer om hva de involverte burde ha gjort eller ikke gjort har noen som helst betydning for dem overhodet.

Så hva er galt med å se det positive i det? Er det tanketomt?

Ja, det er tanketomt. Vær så god, forsvar deg ved å angripe mine "moralske ideer" alt du vil :ler: , men tanketomt synes jeg det er, ja!

Endret av Emera
Skrevet
Ja, det er tanketomt. Vær så god, forsvar deg ved å angripe mine "moralske ideer" alt du vil  :ler: , men tanketomt synes jeg det er, ja!

Tanketomt var et tullete ord.

Du er i alle fall selv ganske tanketom som engasjerer deg i kjendisers privatliv og i skjebnen til deres barn og ekskoner!

Skrevet (endret)
Tanketomt var et tullete ord.

Du er i alle fall selv ganske tanketom som engasjerer deg i kjendisers privatliv og i skjebnen til deres barn og ekskoner!

:ler: Jaja... Den svei, altså...

Endret av Emera
Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det er nok bare Emera som leser Se&Hør ;)

Skrevet (endret)
Ja, det er nok bare Emera som leser Se&Hør ;)

:ler: Og jeg leser faktisk ikke Se&Hør eller Her&Nå, heller...

Jeg hater de bladene så intenst at jeg ikke vil ha det stående at jeg leser dem... Måtte bare inn i tråden og presisere. :ler:

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...