AnonymBruker Skrevet 23. februar #1 Skrevet 23. februar Ser utrykket "dumpe partner" går igjenn i mange tråder på KG, og synes dette utrykket høres ekstremt nedtalende, og brutalt ut Det å "dumpe eit menneske" forbinder ein gjerne oftast med kriminelle handlinger. Kanskje Ikke så rart mange vennskap samliv gå i oppløsning når eim omtales som søppel og bare skal dumpe hverandre om ting ikke går slik som ein har forestilt seg Anonymkode: 61cf3...230
Gjest Ramsay Street Skrevet 23. februar #2 Skrevet 23. februar Jeg har aldri hørt det i andre sammenhenger enn når noen gjør det slutt med kjæresten.
Beneath the Moon Skrevet 23. februar #3 Skrevet 23. februar Ramsay Street skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri hørt det i andre sammenhenger enn når noen gjør det slutt med kjæresten. Samme her.
AnonymBruker Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar Som oftest det å avslutte et forhold, med en kjæreste. Noe sjeldnere om å avslutte en relasjon, med en venn. Anonymkode: f9728...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar Å slå opp/avslutte forholdet mot den andres vilje, og gjerne gå på en litt ufin måte. Altså ikke et gjensidig brudd. Anonymkode: 3e340...c43
AnonymBruker Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar Ja det er nedlatende, men også korrekt når man faktisk kvitter seg med en person som har vært ødeleggende for deg, og "søppel". Jeg har gjort det slutt med flere menn, men to dumpet jeg. Det var å få ut av livet mitt to mennesker jeg skulle ønske jeg aldri hadde sluppet inn i livet mitt. Jeg har ingen gode tanker om dem i ettertid, i motsetning til menn jeg avsluttet med fordi vi ikke passet godt nok sammen, selv om det ikke var noe galt med dem som mennesker. Anonymkode: 8f432...2b7
AnonymBruker Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2026 den 18.15): Ser utrykket "dumpe partner" går igjenn i mange tråder på KG, og synes dette utrykket høres ekstremt nedtalende, og brutalt ut Det å "dumpe eit menneske" forbinder ein gjerne oftast med kriminelle handlinger. Kanskje Ikke så rart mange vennskap samliv gå i oppløsning når eim omtales som søppel og bare skal dumpe hverandre om ting ikke går slik som ein har forestilt seg Anonymkode: 61cf3...230 Hvordan i all verden forbinder du det med kriminelle handlinger? Det å slå opp har blitt kalt å dumpe siden moren min var tenåring på 50 tallet Anonymkode: 43b37...34e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå