Gå til innhold

Hvordan var bryllupsfesten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hvordan var det for deg som brud under festen? Klarte du å slippe deg løs, eller var du livredd for å søle/ødelegge brudekjolen? Jeg tenker jeg kommer til å være livredd for kjolen under festen, men håper jeg glemmer det, og gir litt f..n etter hvert😄 Ingen som har en skrekkopplevese ang. feiringen/kjolen?😁

Anonymkode: a8623...787

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sølte litt rødvin og klarte å få et lite svimerke fra sigarett på kjolen for over 20 år siden. Det ble gode minner fra et fantastisk flott bryllup!

Anonymkode: 69ce2...f07

• Hjerte 1
Skrevet

Uhell kan skje, men man er jo ikke på skjødeløs rølp i bryllup. Hadde serviett i fanget når jeg spiste og holdt meg unna rødvin, kaffe og sånt. Nøyt festen maks for det. De fleste brudekjoler kan renses/vaskes og blir helt fine igjen. Slapp av. 

AnonymBruker
Skrevet

Giftet meg i kofte og hadde den på begge dagene. Første dagen tok vi det rolig og gikk litt tidligere hjem. Andre dagen tok vi av utpå kvelden, men ingenting ble ødelagt og kofta er like fin. 

Anonymkode: 6b6a4...9bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt du blir stressa over det, men er det ikke vanlig å levere på rens etterpå? 

Selv gikk jeg for en kjole til 1500kr ca 😅 selv om jeg ikke kommer til å drikke eller ta den ut sånn sett, har også en nesten 1åring da, men jeg får noia av dyre ting og bevisst eier omtrent ikke noe dyrt av den grunn🙈

Håper du får en super dag og klarer å kose deg uansett 💖

Anonymkode: 1320a...97d

• 2 uker senere...
Skrevet

Opplevde ikke noe stress, men så drakk jeg ikke alkohol, ingen var fulle og det var ganske rolig. Det var morsomt og gøy, men ikke så mye å være redd for mtp kjolen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...