AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei dere! Jeg er gravid i andre trimester og tror jeg har fått underlivssopp. Legen sa det var så vanlig hos gravide at hun ikke ville ta en prøve av det. Jeg er bittelitt skeptisk til medisiner når man er gravid, er det noen som har opplevd at underlivssopp går over av seg selv? Har hatt svie og kløe i flere dager nå, men føler kanskje det er blitt litt bedre i dag. Er det verdt å vente og se om det går over? Anonymkode: 7a27f...809
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Det er veldig vanlig ja, og helt ufarlig å ta canesten reseptfritt når man er gravid. har gjort det mange ganger selv. Bare følg pakningsvedlegget og lykke til! Anonymkode: 095fb...362 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Bare å ta canesten, men bruk fingeren når du skal sette inn tablette og ikke dytt den så langt inn. Skjønner at du er skeptisk til medisiner, men ikke alle medisiner er farlige. Anonymkode: ae03c...91a 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg hadde sopp før jul og behandlet med 1 stk vagitorie og krem. Det gikk ikke over før jeg brukte det. Var selv skeptisk. Så kom soppen tilbake i jan/feb og legen anbefalte en sånn 6-dagers vagitoriekur sammen med krem. Nå har jeg ikke hatt sopp siden det. Les på tryggmammamedisin.no så finner du info om hva du kan bruke som er trygt mens du er gravid. Canesten er et av legemidlene som er helt trygt Anonymkode: ccde1...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg hadde sopp før jul og behandlet med 1 stk vagitorie og krem. Det gikk ikke over før jeg brukte det. Var selv skeptisk. Så kom soppen tilbake i jan/feb og legen anbefalte en sånn 6-dagers vagitoriekur sammen med krem. Nå har jeg ikke hatt sopp siden det. Les på tryggmammamedisin.no så finner du info om hva du kan bruke som er trygt mens du er gravid. Canesten er et av legemidlene som er helt trygt Anonymkode: ccde1...fc7 Takk! Legen var usikker på om det virkelig var nødvendig med 6-dagers kur, men ser det er den som anbefales Anonymkode: 7a27f...809
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk! Legen var usikker på om det virkelig var nødvendig med 6-dagers kur, men ser det er den som anbefales Anonymkode: 7a27f...809 Du kan alltids prøve den med 1 tablett først, men da er det jo 1 stk sterkere pille én dag fremfor 6 dager med mye svakere. Anonymkode: ccde1...fc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå