AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg har mye svart som er kommet på en knust skjerm , samsung galaxy. Holder det bare skifte selve glasset på skjermen lcd , eller må hele bakparten skiftes ut? Anonymkode: ff863...31e
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Samsung har hatt mobiler med Galaxy i navnet siden 2009 så det spørs hvilken du har. Anonymkode: 8ca69...558
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samsung har hatt mobiler med Galaxy i navnet siden 2009 så det spørs hvilken du har. Anonymkode: 8ca69...558 A13 har jeg Anonymkode: ff863...31e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden Det varierer veldig. Noen ganger kan en bytte kun skjerm, andre ganger må begge deler byttes. Vi har byttet skjerm mange ganger, og det er ca.50/50 Anonymkode: f9dc8...b78
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Jeg har bestilt skjerm, men med pakken fulgte det ikke med screen cable, bare selve glasset til skjermen og en del andre reperasjonsverktøy... men på videoene på youtube ser ut som er ny screen cable som allerede er fasti ny skjerm Anonymkode: ff863...31e
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det varierer veldig. Noen ganger kan en bytte kun skjerm, andre ganger må begge deler byttes. Vi har byttet skjerm mange ganger, og det er ca.50/50 Anonymkode: f9dc8...b78 Hvordan vite om begge må byttes? Anonymkode: ff863...31e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå