Gå til innhold

Bursdag varsel på Facebook er borte.. ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har fått et varsel om noen sin bursdag i hele 2025.  Jeg har ikke rotet med innstillinger eller noe, så det må jo være noe på meta sin side tenker jeg , men er det noen her som vet hva som kan ha skjedd ?

Anonymkode: 954f9...a7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel fjernet det selv.

Anonymkode: 65b4e...f62

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg får fremdeles varsler, så det må være noe hos deg.

Anonymkode: 1153c...603

Skrevet

Ingen som bruker Facebook lenger

Anonymkode: f492b...84b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ingen som bruker Facebook lenger

Anonymkode: f492b...84b

Joda det er det.

Dette svaret kommer alltid av en eller annen når et spørsmål om Facebook kommer opp. Men hvis ingen brukte det hvorfor kommer disse spørsmålene da....

Facebook er fremdeles i siste undersøkelse det mest brukte sosiale mediet i Borge.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda det er det.

Dette svaret kommer alltid av en eller annen når et spørsmål om Facebook kommer opp. Men hvis ingen brukte det hvorfor kommer disse spørsmålene da....

Facebook er fremdeles i siste undersøkelse det mest brukte sosiale mediet i Borge.

https://no.wikipedia.org/wiki/Borge_(Østfold)

Da er det ikke så veldig mange som bruker det lenger 😂

Anonymkode: 40225...81b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg har fått et varsel om noen sin bursdag i hele 2025.  Jeg har ikke rotet med innstillinger eller noe, så det må jo være noe på meta sin side tenker jeg , men er det noen her som vet hva som kan ha skjedd ?

Mener du 2026? Kanskje ikke noen av facebook-vennene dine har hatt bursdag i 2026 enda, eller at de velger å skjule fødselsdatoen sin. 

Skrevet

Like greit.

Er det ekte venner og noen du virkelig bryr deg om, har du de utenfor facebook å. 

Anonymkode: a5b3c...bc2

Skrevet
Millimani skrev (2 timer siden):

Mener du 2026? Kanskje ikke noen av facebook-vennene dine har hatt bursdag i 2026 enda, eller at de velger å skjule fødselsdatoen sin. 

Nei, jeg mente i fjord, 2025. Tenkte at det har vært så mye rart med facebook og messenger i det siste , men det ordner seg som regel, så det går seg nok til etterhvert.  Det har det ikke gjort . 

En venninne av meg har brusdag i dag, men ikke noe varsel om det , jeg har sjekket innstillinger og der er ting som det skal . 
Men jeg vet at noe får opp fødselsdager som normalt og noen får de ikke lenger, så derfor lurer jeg på hvordan man kan får ordnet det , hvis i det helt tatt... 

Skrevet

Mener du at du ikke får varsel i facebookappen (varsling på telefon), eller mener du at du ikke får notifikasjon-varsel på Facebook?

Anonymkode: 2de76...810

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...