AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har noen blitt gravid med hormonspiral? Skal jo nesten være umulig vel? Jeg har de tre siste dagene veldig såre nipler. Anonymkode: 8ab4c...1ec
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Jeg venter på de vanlige svarene her. Anonymkode: ffe18...732
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg kan komme med det vanlige svaret. Det heter ikke nipler, det heter brystvorter. Nippel er en metalldings og de blir ikke såre. Anonymkode: 0e7c4...829 2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg kan komme med det vanlige svaret. Det heter ikke nipler, det heter brystvorter. Nippel er en metalldings og de blir ikke såre. Anonymkode: 0e7c4...829 Okei, såre brystvorter da. Anonymkode: 8ab4c...1ec
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Har de blitt større og mer pointy? Anonymkode: fd213...2dd
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det er vel svært lite sannsynlig at du er gravid med spiral og såre brystvorter kan du oppleve av mange grunner. Det kan jeg få uten noen åpenbar grunn. Anonymkode: 03cef...39d
frøkna Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg kan komme med det vanlige svaret. Det heter ikke nipler, det heter brystvorter. Nippel er en metalldings og de blir ikke såre. Anonymkode: 0e7c4...829 Det heter ikke brystvorter, for det er ikke vorter vi har der. Det er heter brystknopp. Det er ganske sjeldent å bli gravid på spiral, men det kan ikke utelukkes. Kan du ha blitt gravid før du satte inn spiralen? 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden frøkna skrev (10 minutter siden): Det heter ikke brystvorter, for det er ikke vorter vi har der. Det er heter brystknopp. Det er ganske sjeldent å bli gravid på spiral, men det kan ikke utelukkes. Kan du ha blitt gravid før du satte inn spiralen? Okei. Bryst knopp. Nei jeg har hatt HS siden august ifjor, så jeg antar det er andre årsaker. Jeg hører historier om noen som er blitt gravid men jeg tror det nesten ikke. Anonymkode: 8ab4c...1ec
Tough cookie Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Jeg hadde ofte såre brystvorter med Mirena hormonspiral
Luckiness Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Husk at du fortsatt vil ha en form for syklus selv om du bruker hormonspiral. Altså kan du oppleve såre brystknopper på grunn av hormonforandringer gjennom syklusen. Det er svært sjeldent man blir gravid med hormonspiral. Er du bekymret må du ta en test.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden frøkna skrev (1 time siden): Det heter ikke brystvorter, for det er ikke vorter vi har der. Det er heter brystknopp. Det er da for helvete ingen som sier brystknopp 🤣 Anonymkode: 5d408...c7f 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden frøkna skrev (1 time siden): Det heter ikke brystvorter, for det er ikke vorter vi har der. Det er heter brystknopp. Det er ganske sjeldent å bli gravid på spiral, men det kan ikke utelukkes. Kan du ha blitt gravid før du satte inn spiralen? Merkelig at Store medisinske leksikon bruker ordet brystvorter da 🤔 Anonymkode: 0e7c4...829 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden Ta en test. Finnes de babyene som kommer ut med spiralen. Anonymkode: fd207...64a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå