Gå til innhold

Noen som har hatt uhell med "normal" avføring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjedde meg i forrige uke. Fikk et akutt behov for å gå på do (nummer to) i bilen på vei hjem fra jobb. Heldigvis kom jeg meg hjem og inn i huset, men så gikk det galt i gangen før jeg rakk å komme meg på badet. Det bare kom, selv om jeg brukte alle krefter på å holde igjen. Det rare er at det ikke var spesielt løs/rennende avføring heller. Har ikke vært syk i det siste heller, så skjønner ikke helt hvordan det kunne skje. Fikk bare en intens trang/smerte. Går det virkelig an å bare ha et uhell med helt vanlig fast avføring?

Anonymkode: 896f6...b50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert alle i løpet av et helt liv🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen lege eller ekspert på området, men tror det kan tyde på en svak lukkemuskel? Har hørt at noen kvinner blant annet kan slite med dette etter fødsel, hvis området har fått traumer. Personlig har jeg kun hatt uhell med løs avføring, i situasjoner hvor jeg har trodd det var trygt å slippe ut litt luft. 

Anonymkode: 54aa3...4ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg står i fare for å ha uhell når jeg kommer nærme nok hjemmet, enten det er nummer 1 eller 2. Kroppen begynner å slappe av når jeg er nærme nok toalettet, selv om jeg ikke har låst opp døra enda. Jeg pleier å kalle det at jeg kobler meg på WiFi 🙈Det kjennes hvertfall sånn ut!

Anonymkode: f78fd...82c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...