AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:03 #1 Skrevet søndag kl. 23:03 Jeg er så møkka lei av jobben min. Den er godt betalt, men jeg jobber vettet av meg. Tenker å ta noe deltidsstudier til høsten og heller bare jobbe tilkalling. Er det noen store ulemper utenom å ikke ha en fast inntekt jeg bør være oppmerksom på om jeg går over i en tilkalling? Vet at jeg kommer til å bli spurt MYE om jobbing. Det er stadig skrikende behov for min kompetanse da det budsjetteres alt for lavt med fast personale og det er alt for få som er utdannet. Tenker dette er en midlertidig løsning til ny utdanning er gjennomført. Anonymkode: 869dd...d75 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 03:48 #2 Skrevet mandag kl. 03:48 Problemer med å få lån. Kan bli problemer med sykepenger hvis du blir syk, i hvert fall langtidssykmeldt. Anonymkode: 49e58...1d5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:06 #3 Skrevet mandag kl. 17:06 Jeg gjør det samme nå. Studerer fulltid, men er avhengig av inntekt pga 3 barn, leilighet osv. Jeg jobber kun nattevakter, og helst ikke på helg. I perioder jobber jeg over 100%, mens i andre perioder er jeg nede i 40-50%. Tilpasser det også litt rundt eksamener. Men jeg er sær på hvile vakter jeg tar (hverdager, natt). Blir det krise ang. inntekta, så må jeg også ta vakter på dag/kveld/helg, og da er det i alle fall ikke vanskelig å nå 100% jobb. Men jeg tar ikke sykt-barn-dager eller egenmelding (med mindre jeg har omgangssyke), så arbeidsgiver vet jeg kommer. Har 0% sykefravær de to årene jeg har holdt på og det lønner seg i form av at jeg blir spurt foran andre vikarer som har fravær på ekstravakter de blir leid inn på. Flere av de faste ansatte (og andre vikarier) har alt mellom 10-30% sykefravær. Anonymkode: 52353...60f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:51 #4 Skrevet mandag kl. 17:51 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er så møkka lei av jobben min. Den er godt betalt, men jeg jobber vettet av meg. Tenker å ta noe deltidsstudier til høsten og heller bare jobbe tilkalling. Er det noen store ulemper utenom å ikke ha en fast inntekt jeg bør være oppmerksom på om jeg går over i en tilkalling? Vet at jeg kommer til å bli spurt MYE om jobbing. Det er stadig skrikende behov for min kompetanse da det budsjetteres alt for lavt med fast personale og det er alt for få som er utdannet. Tenker dette er en midlertidig løsning til ny utdanning er gjennomført. Anonymkode: 869dd...d75 Du trenger ikke si opp jobben! Du kan be om delvis studiepermisjon eller full studiepermisjon i 3 år, da er du jo sikret jobb når du er ferdig med studier og er samtidig fri til å ta vakter hos dem/søke jobber andre steder. Bare husk å be om 3 år med en gang, sånn at du ikke står der etter halvannet år og ønsker deg mer tid. Anonymkode: 3ffc7...215
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå