AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:53 #21 Skrevet søndag kl. 21:53 det har jeg aldri hørt om Anonymkode: d53e6...712
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:56 #22 Skrevet søndag kl. 21:56 Jeg får også slike symptomer som du beskriver i blant, det er bare muskelsmerter. Men hvis du er bekymret for noe mer alvorlig hadde jeg ringt legevakta. Anonymkode: 8c919...5e2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:02 #23 Skrevet søndag kl. 22:02 Antageligvis blodpropp, men kan selvsagt også være lungekreft. Anonymkode: bb785...723 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:29 #24 Skrevet mandag kl. 05:29 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har hatt blodpropp i lungene. Det kjennes akkurat slik du beskriver: det stikker når man puster inn. Smerten kan sitte ulike steder, avhengig av hvor blodproppen er. Jeg hadde mange små blodpropper i begge lungene, og hadde derfor vondt overalt. Men blodproppen må komme fra et sted. Har du et ben som er hovent? Litt tykkere enn det andre? Uansett drar du på legevakta og får det undersøkt. Anonymkode: c7bed...16f Det stikker ikke alltid når jeg puster inn. Kommer an på stillingen jeg er i. Har ingen hovne ben, aldri hatt det. Jeg ringte legevakten idag siden jeg har vondt idag også, pluss at jeg ikke klarte å sove på den siden jeg har vondt - Altså venstre side. Legevakten sa jeg kunne ringe legesenteret og trodde muligens dette var muskulært, siden jeg ikke var tungpustet. Jeg får forverring når jeg går opp trappen, så derfor fikk jeg akutt time. Jeg får se hva de mener Anonymkode: a85f1...351
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:40 #25 Skrevet mandag kl. 05:40 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har det av og til, det pleier å gå over ganske raskt. Føler du deg bra ellers? Anonymkode: ab3a7...d48 Har også hatt lignende før men ikke som varer tii neste dag som i mitt tilfelle. Jeg kunne ikke ligge på ryggen, da stakk det i brystet og heller ikke på venstre side. Føler meg ellers fin. Anonymkode: a85f1...351
Rhodiola Skrevet mandag kl. 15:48 #26 Skrevet mandag kl. 15:48 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Tråden ble ryddet for avsporinger før stengning. Med vennlig hilsen, Rhodiola, admin. 1
Fremhevede innlegg