Gå til innhold

Wegovy som normalvektig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen med normal BMI (altså under 25) som bruker Wegovy for å komme ned på 20-tallet? 

Anonymkode: 33532...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert det, men får ikke resept på det , så stopper liksom litt der når jeg ikke vet hvordan jeg skal få tak i medisinen. 

Anonymkode: df338...289

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det noen med normal BMI (altså under 25) som bruker Wegovy for å komme ned på 20-tallet? 

Anonymkode: 33532...4ed

Er du interessert etter bivirkningene som er publisert, etter den ble så populær? Er litt ekle sjeldne, men mulige bivirkninger. Er det ikke ekkelt at den blant annet kan ødelegge synet ditt? Tror det var 1 av 10.000, men det kan være deg. 

• Liker 4
Skrevet
Tidsklemmen skrev (11 minutter siden):

Er du interessert etter bivirkningene som er publisert, etter den ble så populær? Er litt ekle sjeldne, men mulige bivirkninger. Er det ikke ekkelt at den blant annet kan ødelegge synet ditt? Tror det var 1 av 10.000, men det kan være deg. 

Tenker du på det samme når du tar paracet? At du kan få leverproblemer, anemi og pustevansker? 1 av 1000 kan få det. Er det verdt det? 

Anonymkode: 72668...2fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville heller gått ned i vekt uten wegovy. Du går sikkert bare opp i vekt igjen når du slutter på den. Uansett vil vel ikke legen skrive ut til en normalvektig person? Det er i så fall useriøst mener jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke. Hvorfor kan man ikke bare spise bra og trene heller? Er folk virkelig så vanvittig lat? 

Anonymkode: bf7dc...bcc

• Liker 1
Skrevet

Om du er normalvektig synes jeg du heller skal finne en diett.

Du bør finne ut hvor mange kalorier du ha.for å gå ned i vekt pr dag.

Det er spise mindre, ikke snacks etc.

Denne medisin gjør jo ikke at du går ned i vekt...den KAN reduserer matstøy...og den e dyr...2000-3000 kroner i mnd...da kan du få trening senter og personlig trener hver mnd 

Skrevet
Tidsklemmen skrev (14 timer siden):

Tar du Ibux, eller andre Nsaids? Vet du at du kan få Steven Johnson syndrom? 

Er du en sart sjel burde du ikke se bildet...

https://www.eyeworld.org/2010/newer-treatments-offer-hope-for-stevens-johnson-syndrome/

Anonymkode: 711c5...47e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...