Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Trenger litt inspirasjon, så bare sleng inn ideer om du har!
Gjest Virvel Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 - Sy på biter av annet stoff - Sy fast kosedyr - Mange har norsk flagg på det ene benet - Ølkorker kan klemmes fast rundt kanter, f.eks. på lommene, eller stikkes hull i og sys fast Øh, ja. Jeg hadde visst ikke så god fantasi i dag.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Om du har en kjæreste eller en spesiell venn så kan du ta med et bilde av denne personen med til et trykkeri å få "printa" bildet på frakken!...Kom på at det er bare vi trøndere som bruker frakk så kanskje det var en dårlig ide.... Og så vil jeg bare si at du må ha en utrolig gøy russetid! det er så mange idag som klager på at russen er så barnslig og så glemmer de hvor gøy de hadde det selv under russetida!
liv Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 (endret) Male en giraff opp over det ene benet! Drit kult! Hodet oppe på låret, lang lang hals og så om du gidder en knøtt liten kropp.. Endret 7. april 2006 av liv
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Male en giraff opp over det ene benet! Drit kult! Hodet oppe på låret, lang lang hals og så om du gidder en knøtt liten kropp.. ← Jøss, det hadde jeg Fordi vi fra bygda mi blir kalt langhalsa ....inger
Gjest Binna Skrevet 8. april 2006 #7 Skrevet 8. april 2006 Male eget motiv på ryggen på en dress, eller på frontstykke på en snekkerbukse, både inni og utenpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå