AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:15 #1 Skrevet søndag kl. 13:15 Jeg kjøpte nylig en flaske og en refill av L’OREAL Absolut Repair Protein + Gold Quinoa Shampoo fra Beautycos, og skulle teste den i dag. Dessverre lukter shampoen svakt av tran i tillegg til den vanlige duften 😅 Det var såpass at jeg faktisk ble litt kvalm i dusjen. Jeg tenkte først at det kanskje bare var i selve produktet og at lukten ville forsvinne etter skylling – men det gjorde den ikke. Håret luktet fortsatt tran etter at jeg hadde tørket det med håndkle. Endte opp med å vaske håret på nytt med en annen shampoo for å få bort lukten. Jeg kommer til å sende både flasken og refill tilbake og klage, men jeg lurer på om noen andre har opplevd det samme? Kan det være en dårlig batch eller at den har blitt lagret feil? 🤔 Anonymkode: 4a993...f84
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:42 #2 Skrevet søndag kl. 15:42 Er du gravid? 🤪 Anonymkode: 19dcd...6b7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:42 #3 Skrevet søndag kl. 15:42 Er du 100% sikker på at du ikke har covid eller endret luktesans etter det? Anonymkode: e755a...d04
Capazitet Skrevet søndag kl. 16:21 #5 Skrevet søndag kl. 16:21 Kjenner ikkje til BeautyCos, kanskje det er ein sneaky butikk. Dei sel same shampoen på Normal, både 250 ml og 500 ml 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå