Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samsung s10

Anonymkode: e8f8f...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung Galaxy A36

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 11.56):

Jeg er helt sikker på at det var en helt lik tråd, for noen få uker siden. 

Jeg forstår meg ikke på folk som vil ha android. 

Har samme som deg ts. Har brukt iPhone siden 2006 eller 2007. Kjøpte før den ble lansert i Norge, det året. 

Anonymkode: 2a08b...ffb

Haha, og jeg forstår ikke folk som vil ha iPhone. Aldri hatt, og skal ALDRI ha det 😄

Samsung for alltid, beste mobilen ❤️ 

Anonymkode: df9ca...40c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun hatt iPhone siden iPhone 4. Kjøper ikke ny hver gang, har vel hatt ca hver andre modell. Barn arver min mobil, så hvor ofte jeg kjøper ny avhenger både av om barn eller jeg trenger ny. Har nå iPhone 16.

Anonymkode: d5d3b...235

AnonymBruker
Skrevet

Iphone12🤣 her brukes tlf til den slutter å virker

Anonymkode: ff381...d95

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

De varer langt mer enn «et par år». For meg har de som regel fungert fint i 5 år før jeg trenger ny.

Anonymkode: 32409...13a

Da er du heldig. Mine ser ut til å begynne å svikte etter rundt 2, kanskje 3 år. Må lades oftere, litt tregere og ikke minst den begynner å se litt røff ut.. Jeg bruker telefonen mye, så det er definitivt mitt bruksmønster som bidrar til dette.

Skrevet

Google Pixel 8a. Veldig fornøyd med denne. Bytter ikke telefon ofte. Min forrige hadde jeg i 6 år, da måtte jeg bytte siden batteriet var helt ødelagt og dårlig støtte for apper. Jeg håper jeg kan ha min Pixel 8a i mange år. Elsker designet og størrelsen på telefon. Jeg har den i lys grønn, veldig fin farge. 

Skrevet

iPhone 16

AnonymBruker
Skrevet

Samsung S25 Ultra

Anonymkode: 300b8...cfe

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (6 timer siden):

Samsung Galaxy A36

Hvor mange ganger skal du svare?

Jeg har Samsung galaxy S-ett eller annet

Anonymkode: 54212...477

AnonymBruker
Skrevet

Samsung S21 Ultra

Anonymkode: 3c8c2...578

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 17 pro. Får gratis telefon av jobb så valgte den da jeg synes pro Max ble litt for stor for meg.

Anonymkode: 80af4...57c

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 15 Plus her. 

Folk som sier at nyere iPhones er dyrt må sette det litt i sammenheng her. F eks Samsung som nettopp har lansert S26 serien, inkludert Ultra er ikke noe billigere enn Iphone 17 Pro og Pro Max. 

Dessuten er det noe annet folk ofte ignorerer, nemlig hva "bunnen" av verdien på produktet er. Og hva mener jeg med det, jo blant annet hvor fort en vare faller i pris og ikke minst hva selveste "elektronisk pant" bunnen ligger på, også kjent som "el-pant".

Her ser vi at iPhone 17 Pro Max har fortsatt høyere verdi i el-pant (med flere hundre kroner mer) enn det Samsung S26 Ultra har til tross for at 17 Pro serien er straks 6 måneder "gammel", mens S26 Ultra ble lansert i går kveld. 

Det sier en hel del, og prisraset på Samsung vil også være kraftigere enn det som er tilfellet med Pro-modeller hos iPhone.

Mye av det samme kan man se på MacBook Air og MacBook Pro. De har sin verdi i flere tusen kroners klassen ganske lenge, inkludert el-pant, mens en Windows-basert laptop som er blitt brukt i et par måneder er i praksis verdt 500 til 1.000 kroner maks. 

Anonymkode: e5af8...291

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pixel 10. Skal _Aldri_ ha iPhone igjen 

Anonymkode: 836b0...6de

Skrevet

Samsung s25 Ultra 🤩

Skrevet

Samsung Galaxy S25 Ultra

Skrevet (endret)

Noe Sony Xperia dritt. Men har ikke råd til å kjøpe ny akkurat nå. 

Endret av Mardina
Skrevet

Jeg har iPhone 14. 

Skrevet

iPhone 17 pro! 

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 11. Funker helt fint ennå, så ingen planer om å bytte den. Hadde vært kjekt med bedre kamera, men den duger. Får dekt 6000 fra jobben, men bytter likevel ikke før jeg må.

Anonymkode: ae9e6...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...