Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samsung Galaxy A15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en Motorola e7 plus.

Rimelig telefon og veldig fornøyd. Stor batterikapasitet.

Anonymkode: a812a...aab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

iPhone 13 Pro. Oppgraderer ikke før jeg må. Da kjøper jeg alltid den nyeste. 

Anonymkode: 5decd...f26

AnonymBruker
Skrevet

iPhone 15 pro. 

Hatt iPhone siden iPhone 7, før det har jeg hatt forskjellige android-telefoner og skulle aldri gå over til iPhone. Nå vil jeg ikke gå tilbake, har for det mest apple-dingser og trives med det. :) 

Anonymkode: 2ece4...a48

Skrevet

samsung Galaxy. Og den neste skal også være Samsung Galaxy. Er ANDROID fan. 

• Nyttig 1
Skrevet

Samsung Galaxy S22. Kjøpte mobilen høsten 2022, og den fungerer helt fint fortsatt 

• Nyttig 1
Skrevet

Iphone 17 pro. Ikke betalt den selv. 

Anonymkode: 84ca3...cd4

Skrevet

Samsung s24.

Anonymkode: d9301...67f

Skrevet

Har en oneplus 13. Før det hadde jeg en huawei 10 pro i syv år. Veldig fornøyd med begge. Aldri vurdert noe annet enn android.

Anonymkode: cb694...7b7

Skrevet

Google pixel 7. Aldri hatt noe annet enn android, skal ikke ha det heller. 

Anonymkode: bbdf2...e7a

Skrevet

OnePlus Nord 4. Ser ikke helt poenget med å bruke mer enn 4-5k på en telefon, de er i praksis ganske like uansett.

Anonymkode: 96c27...d51

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

OnePlus Nord 4. Ser ikke helt poenget med å bruke mer enn 4-5k på en telefon, de er i praksis ganske like uansett.

Jeg har hatt flere telefoner til 4-5 K og nå har jeg en til 10-11. Jeg merker veldig stor forskjell 😄

Anonymkode: 4f597...19d

Skrevet

Samsung S22 ultra. Holder ennå! 

Skrevet

Iphone er jo vannvittig overpriset som alt fra Apple, så helt uaktuelt å bruke sånne summer på en telefon som varer et par år..
Xiaomi 12T nå. Det har vært en ganske god telefon med veldig bra kamera. Jeg tenker at det blir noe tilsvarende når denne dør. Rundt 6000 er det jeg gidder å legge i en telefon.

• Liker 1
Skrevet

Samsung s24

Når jeg ser hvor dårlig batteri det er på iphonen til kjæresten, så skjønner jeg ikke hvorfor folk ønsker bruke den. Hun gjør jo ikke annet enn å lade 

Anonymkode: 65b44...aa8

Skrevet

Xiaomi Redmi Note 13 Pro.

Anonymkode: 06771...70b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har hatt flere telefoner til 4-5 K og nå har jeg en til 10-11. Jeg merker veldig stor forskjell 😄

Anonymkode: 4f597...19d

Hvordan da? Kan se at ytelsen kan ha noe for seg om du spiller spill, men utover det kjører de jo alle de samme appene.

Min mangler trådløs lading, som kanskje hadde vært kjekt, men det er ineffektivt og verken bra for verken miljøet eller telefonen. Den har heller ikke HDMI ut, men kan ikke se for meg at jeg hadde brukt det.

Skrevet

iPhone 16. Kjøpte den året den ble utgitt. Jeg har alltid kjøpt den nyeste iPhonen når jeg først skal ha ny mobil, men jeg har de alltid i flere år før jeg kjøper ny. Forrige mobil jeg hadde var iPhone XS, som var nyest tilbake da.

Anonymkode: 32409...13a

Skrevet
K.B. skrev (17 minutter siden):

Iphone er jo vannvittig overpriset som alt fra Apple, så helt uaktuelt å bruke sånne summer på en telefon som varer et par år..
Xiaomi 12T nå. Det har vært en ganske god telefon med veldig bra kamera. Jeg tenker at det blir noe tilsvarende når denne dør. Rundt 6000 er det jeg gidder å legge i en telefon.

De varer langt mer enn «et par år». For meg har de som regel fungert fint i 5 år før jeg trenger ny.

Anonymkode: 32409...13a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...