AnonymBruker Skrevet i går, 10:55 #21 Skrevet i går, 10:55 Hvis du ikke vil treffe han fysisk fordi du ikke liker utseendet hans er du overfladisk. Dette er vanligere enn folk vil innrømme, så ikke ha kjempemye dårlig samvittighet for det. Du kan ikke kun ha et forhold over nett, så om du ikke ser for deg at dette vil gå over, så er det bare å droppe det. Er gjerne lettere å finne deg date på byn. Da ser du hvordan han ser ut før du starter noe, og du slipper at folk har profilbilder som ikke ligner på dem selv. Ulempen er at du KAN risikere å finne deg mann som liker å gå på byn hver helg. Men hvis du liker det selv, så er det jo supert. Anonymkode: 973c6...763
AnonymBruker Skrevet i går, 11:07 #22 Skrevet i går, 11:07 Hadde ikke giddet 😂 Anonymkode: 44e63...dae 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:29 #23 Skrevet i går, 11:29 Man gidder selvfølgelig ikke å date noen man ikke tiltrekkes av utseendemessig. Anonymkode: 6dfdb...076 2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 11:37 #24 Skrevet i går, 11:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Jeg er nok litt motsatt. Har opplevd umiddelbar kjemi og tenning flere ganger. Anonymkode: a4d12...869 Men for faen, finn deg en ny date. Anonymkode: da0ef...137 2 4
AnonymBruker Skrevet i går, 11:52 #25 Skrevet i går, 11:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣 Anonymkode: a4d12...869 Helt ok å droppe daten tenker jeg.. Jeg ville jo ikke datet en mann som ikke synes jeg pen, eller som ikke kunne tenke seg å være fysisk nær meg på noen måte…. Sånn er det jo å date… 🤷♀️ Treffes jo for å se om det kan bli noe mer på noen måte.. Synes det er værre å fortsette når en umiddelbart føler at det fysiske bare ikke går.. Folk liker det de liker, noen synes kanskje jeg er verdens nydeligste, mens andre kunne ikke tenke seg å være nær meg på noen måte🤷♀️ Begge deler er helt ok.. Jeg håper jo bare at de som ikke liker meg ikke later som de gjør det. Anonymkode: b1349...ac8 5
AnonymBruker Skrevet i går, 13:09 #26 Skrevet i går, 13:09 Hadde du sett bilde av han på forhånd? Så han mye annerledes ut? Jeg vil råde deg til å møte dater tidligere, ikk me drive på med chatting i fire uker før treff. Anonymkode: 7562e...8b5 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #27 Skrevet i går, 13:12 Det beste er nok du jobber med deg selv før du dater mer, for du er åpenbart ikke klar Anonymkode: 5ecfc...df0
AnonymBruker Skrevet i går, 13:39 #28 Skrevet i går, 13:39 Jeg hadde samme problem på en førstedate. Der var det noen kilo mer enn jeg foretrekker og hva man så på bildene som gjorde meg usikker. Ga han likevel en sjanse og veldig glad for det! Det ble skikkelig full klaff, på grunn av kjemien. Greide å overse at han var litt større enn jeg foretrekker da. Anonymkode: ef08a...8c8
Noodlepoodle81 Skrevet i går, 14:12 #29 Skrevet i går, 14:12 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣 Anonymkode: a4d12...869 Tenker du kjenner deg selv best… Hvor lenge har du vært singel? og hva er disse småtingene? Er det at han er for store ører, nese eller hadde stygge sko eller var han 15 år eldre enn bildene på nett liksom? Hva ligger du i ‘’småting’’?
AnonymBruker Skrevet i går, 16:21 #30 Skrevet i går, 16:21 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣 Anonymkode: a4d12...869 Ja, men det er ikke din skyld at du er helt ovefladisk skadet mentalt i hodet, tenker kun på utseende og annet tullball. De fleste er skadet slik i dette samfunnet. Men du vet ennå ikke om mannen har en brutal pølse mellom beina, og tenk også om han har veldig god økonomi. Hvis han har disse to tingene på plass, heavy pølse + bra med penger, så blir du pumpet heavy som en fuck doll, så det kan bli bra det. Det er jo pølsa han skal desimere deg med og sin egen seksuelle erfaring, og så penger er viktig for chicks også, og det gjør at man kan planlegge ting mer langsiktig. Som du sier, det er et eller annet ved han som gjør at du tenker på han. Så det er to viktige kategorier du ennå ikke har funnet ut av - Pølse Size + Cash formue og sånn. Anonymkode: 66a6d...4af 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:28 #31 Skrevet i går, 16:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det handler sikkert ikke om utseende men kjemi. Hadde kjemien vært veldig god hadde du nok ikke lagt merke til andre ting☺️ Anonymkode: 65482...c66 Ofte så er «kjemi» en måte om forskjønne det at man ikke synes noen er så pen. Anonymkode: 3e60b...dad
AnonymBruker Skrevet i går, 16:33 #32 Skrevet i går, 16:33 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, men det er ikke din skyld at du er helt ovefladisk skadet mentalt i hodet, tenker kun på utseende og annet tullball. De fleste er skadet slik i dette samfunnet. Men du vet ennå ikke om mannen har en brutal pølse mellom beina, og tenk også om han har veldig god økonomi. Hvis han har disse to tingene på plass, heavy pølse + bra med penger, så blir du pumpet heavy som en fuck doll, så det kan bli bra det. Det er jo pølsa han skal desimere deg med og sin egen seksuelle erfaring, og så penger er viktig for chicks også, og det gjør at man kan planlegge ting mer langsiktig. Som du sier, det er et eller annet ved han som gjør at du tenker på han. Så det er to viktige kategorier du ennå ikke har funnet ut av - Pølse Size + Cash formue og sånn. Anonymkode: 66a6d...4af Ååå, nå måtte jeg le litt 😅 Jeg ser deg for meg, mindre attraktiv mann uten hell med damer.. Bitterheten tyter ut 🫣 Anonymkode: a4d12...869 1 4
AnonymBruker Skrevet i går, 16:41 #33 Skrevet i går, 16:41 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ofte så er «kjemi» en måte om forskjønne det at man ikke synes noen er så pen. Anonymkode: 3e60b...dad Det er ikke sant. Folk man har kjemi med, blir penere enn de er og folk man ikke har kjemi med, blir styggere. Anonymkode: 07036...4d9 4 6
AnonymBruker Skrevet i går, 16:44 #34 Skrevet i går, 16:44 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ofte så er «kjemi» en måte om forskjønne det at man ikke synes noen er så pen. Anonymkode: 3e60b...dad Nah. Handler like mye om energi. Folk kan være pene, slanke osv. men det er null kjemi der, og ikke spesielt pene men oppleves som sjarmerende og "sexy". Anonymkode: 498aa...baf 2 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:49 #35 Skrevet i går, 16:49 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ofte så er «kjemi» en måte om forskjønne det at man ikke synes noen er så pen. Anonymkode: 3e60b...dad Kjemi= Hvor godt går noen overens. Anonymkode: f226d...46b 3
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #36 Skrevet i går, 16:54 Det er ofte slik tenkning som gjør at man fortsetter i samme sporet som før. Man feiger ut, fordi noen ikke ticker av en bestemt boks. Gi deg selv en utfordring og våg deg utenfor boksen. Det er jo der spenningen ligger. Anonymkode: ea26c...a5a 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:54 #37 Skrevet i går, 16:54 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ååå, nå måtte jeg le litt 😅 Jeg ser deg for meg, mindre attraktiv mann uten hell med damer.. Bitterheten tyter ut 🫣 Anonymkode: a4d12...869 Det er jeg som ler. Er ikke jeg som lager tråder. Jeg svarer bare i tråden din, jeg. Men jeg vet at dere kvinnfolk må ha det slik at alle menn som sier noe er "stygge". Du kan ikke noe for det. Jeg svarte deg jo seriøst. Du vet ikke hvor bra han er i senga. Og om han har penger i tillegg. Viktig dette hvis det skal bli noe langsiktig på gang. Anonymkode: 66a6d...4af 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:55 #38 Skrevet i går, 16:55 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Gjør ham en stor tjeneste og avslutt det. For en overflatisk tankegang du har, du ville ikke kysse ham men "det kan vel komme"?? Skjerp deg. Anonymkode: 42981...b5c Overfladisk? Jeg puler ikke menn jeg ikke finner attraktive, det burde ingen gjøre. Anonymkode: 907cc...492 6
sicario Skrevet i går, 17:00 #39 Skrevet i går, 17:00 Jeg har masse kjemi med flere kompiser. Jeg hadde selvfølgelig aldri datet en jeg ikke var tiltrukket av fysisk. Det er ingen motsetninger. Det er mange fantastiske mennesker med masse humor, omsorg osv, som man også syntes ser bra ut. Det er ikke sånn at man må velge enten eller.
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #40 Skrevet 19 timer siden "Overfladisk". Nei, det er lov å ikke like ett utseende. Eller faktene deres. Ingen kunne vært sammen med hvem som helst, bare fordi man går overens. Jeg tenner overhodet ikke på min beste kompis. Vet ikke hva det er engang...han ser helt normal ut. Anonymkode: ddc74...7e9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå