AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣 Anonymkode: a4d12...869
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har «snakket» med en mann i ca 4 uker og vi har fått en veldig god tone. Vi møttes første gang på fredag og jeg ble litt skuffet over utseende. Egentlig bare bagateller, men allikevel. Jeg føler meg så overfladisk når jeg tenker sånn. Hadde en hyggelig date, men vet ikke om jeg vil treffe han igjen. Han vil. Jeg lurer på hvordan denne datingen skal gå når «småting» ødelegger. Jeg kunne ikke tenkt meg å kysse han på fredag, men det kan vel komme… Opplevde det samme med eksen. Men det blir nesten litt ork med en ny date, for å se om jeg liker han bedre liksom 🫣 Anonymkode: a4d12...869 Gjør ham en stor tjeneste og avslutt det. For en overflatisk tankegang du har, du ville ikke kysse ham men "det kan vel komme"?? Skjerp deg. Anonymkode: 42981...b5c 12
AprilLudgate Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Ja men da dropper du denne daten. Helt OK det 🤷♀️ 6 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Ikke treff han mer. Han blir ikke kjekkere etterhvert. Nei, du er ikke overflatisk. Du er ærlig og det er lov. Anonymkode: 9ce67...0eb 7 6
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Det handler sikkert ikke om utseende men kjemi. Hadde kjemien vært veldig god hadde du nok ikke lagt merke til andre ting☺️ Anonymkode: 65482...c66 6 6
enkefru Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Når det er det du tenker mest på etter daten, er det ikke liv laga… 4
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Hva er "galt"? Kun sammenvokste øyebryn eller gigantiske ører som krever kirurgi? En stor og en liten pupp? Anonymkode: 73b20...c9a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gjør ham en stor tjeneste og avslutt det. For en overflatisk tankegang du har, du ville ikke kysse ham men "det kan vel komme"?? Skjerp deg. Anonymkode: 42981...b5c For de fleste er utseende en del av attraksjonen, ingen grunn til å si skjerp deg eller beskylde folk for å være overflatiske av den grunn. Og jeg har selv opplevd å bli forelsket i noen som hadde litt "skuffende" fremtoning i begynnelsen, så jo, det kan absolutt komme. Hvis jeg var TS ville jeg gitt det et par dater til for å se om det utvikler seg. Men såklart: Skjer det ingenting mer med lyst og følelser, så må man avslutte. Man leker ikke med følelsene til folk. Anonymkode: 167d8...758 4 8
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Ts her. Det som er litt merkelig er at jeg fortsatt har lyst til å sende han meldinger. Et eller annet er det.. I forhold til utseende var det smilet og litt sånn «helheten». Anonymkode: a4d12...869
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden Tja. Om alt annet virket bra så… Jeg opplever sjelden umiddelbar tiltrekning til noen, det bygge seg opp over tid. Jeg ser neste ALDRI en mann jeg tenker er kjekk (tror ikke hjernen min er bygd slik). Derfor har de fleste mennene jeg har vært samme med vært fra miljøer jeg har vært i, så jeg har møtt de flere ganger. Tror jeg må ha en dypere kontakt for å finne noen attraktive. Han som nå er min samboer og forlovede og mannn i mitt liv møtte jeg på Tinder. Var ingen umiddelbar kjemi på de første datene, men vi hadde utrolig mye å snakke om og han fikk meg til å føle meg vel! Nå synes jeg han er verdens kjekkeste selv om han nok ikke er det for andre om meg. Om du føler mye annet stemmer så hadde jeg gått på en date eller to til.. Anonymkode: ab9e1...ca4 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Ikke noe problem, dropp han. Du må tenne seksuelt på han for at det skal være noe vits. Å droppe folk pga utseende gjør jo begge kjønn, null stress. Tror menn kan finne på i større grad enn kvinner å gå på en date eller to ekstra for å kanskje ha sex for så å droppe henne hvis de ikke digger utseende, men vi kvinner dropper å la det bli flere dates. Er jeg ikke kåt på utseende på første date blir det ikke flere dater ( nei jeg har ikke sex på første date , men må i utgangspunktet ha lyst til det allerede da) forhold er bygget på veldig mye , og seksuell tiltrekning er en av de. Anonymkode: a948f...08d 1 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Det som er litt merkelig er at jeg fortsatt har lyst til å sende han meldinger. Et eller annet er det.. I forhold til utseende var det smilet og litt sånn «helheten». Anonymkode: a4d12...869 Kan jo være han kan bleke tennene så han får et penere smil? Hadde det hjulpet? Reggis? Anonymkode: 5aaf4...152
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja. Om alt annet virket bra så… Jeg opplever sjelden umiddelbar tiltrekning til noen, det bygge seg opp over tid. Jeg ser neste ALDRI en mann jeg tenker er kjekk (tror ikke hjernen min er bygd slik). Derfor har de fleste mennene jeg har vært samme med vært fra miljøer jeg har vært i, så jeg har møtt de flere ganger. Tror jeg må ha en dypere kontakt for å finne noen attraktive. Han som nå er min samboer og forlovede og mannn i mitt liv møtte jeg på Tinder. Var ingen umiddelbar kjemi på de første datene, men vi hadde utrolig mye å snakke om og han fikk meg til å føle meg vel! Nå synes jeg han er verdens kjekkeste selv om han nok ikke er det for andre om meg. Om du føler mye annet stemmer så hadde jeg gått på en date eller to til.. Anonymkode: ab9e1...ca4 Ts her. Jeg er nok litt motsatt. Har opplevd umiddelbar kjemi og tenning flere ganger. Anonymkode: a4d12...869 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det handler sikkert ikke om utseende men kjemi. Hadde kjemien vært veldig god hadde du nok ikke lagt merke til andre ting☺️ Anonymkode: 65482...c66 Kjemi er avhengig av å like utseendet Anonymkode: b372b...00d 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden TS, prøv å pule etter neste date, da finner du mest sannsynlig ut av det. Anonymkode: 0e42f...632
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden At man blir litt skuffet over utseendet er helt greit. At man er usikker på om man er nok tiltrukket av daten er helt greit. Men å si at det er ett ork å gå på en ny date, det synes jeg bare er dårlig gjort. Hvis det er ett ork å gå på date med han, så sier det mer enn nok om din interesse. Anonymkode: dd594...087 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ikke treff han mer. Han blir ikke kjekkere etterhvert. Nei, du er ikke overflatisk. Du er ærlig og det er lov. Anonymkode: 9ce67...0eb Klart hun er overfladisk. Men det er lov det og. Anonymkode: 2dc8f...8fd
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjemi er avhengig av å like utseendet Anonymkode: b372b...00d Overhodet ikke. Tiltrekning er avhengig av å like utseendet, men kjemi er noe annet. Anonymkode: 2dc8f...8fd 1 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #20 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At man blir litt skuffet over utseendet er helt greit. At man er usikker på om man er nok tiltrukket av daten er helt greit. Men å si at det er ett ork å gå på en ny date, det synes jeg bare er dårlig gjort. Hvis det er ett ork å gå på date med han, så sier det mer enn nok om din interesse. Anonymkode: dd594...087 Ts her. Mener egentlig «ork» på en veldig negativ måte. Jeg kan synes første date er litt «ork» også. En investerer jo tid og krefter i dette her. Anonymkode: a4d12...869 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå