Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.jjshouse.com/no/product/jjshouse-selma-kjole-maxi-i-chiffon-g264807?pos=best_selling_items_17

Vurderer å investere i et sånt sett. Er ikke så glad i kjoler og tenker å bruke det i anledninger som bryllup, dåp og konfirmasjon. 

Har vært på jakt etter en pyntet jumpsuit, men har ikke funnet noen som sitter fint. Tror et slikt todelt sett er mer flatterende.

Hva tenker dere? Er dette innafor når kleskoden inkluderer buksedress (noe de fleste kleskoder faktisk gjør)?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den var fin. Ville valgt en annen farge enn marine da. 

Anonymkode: f69df...fc8

Skrevet

Syns den var helt ok, ikke min stil. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke min stil, men hvis du liker den er det bare å kjøre på. Den kommer ikke til å skille seg ut på en negativ måte i et selskap.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sikkert trodd det var en kjole på avstand. Tenker den er innafor til anledningene med litt pene sko, smykker osv :)

Anonymkode: 9d402...64b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt innenfor om dresskoden er slik du beskriver. Om du liker denne og kjenner deg vel i den, er den trygt innenfor. 

Anonymkode: 51b1d...ded

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greit nok dersom du nærmer deg pensjonistalder

Anonymkode: 7ec58...52b

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syns den så veldig fin ut! 

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin 👍🏼

Anonymkode: 25138...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Veldig gammel tante-stil.. nei. 

Anonymkode: 130d0...0ad

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes overdelen var veldig fin, men at buksene ser litt for vide ut. Det er kanskje det som er meningen, men.. ja.

Anonymkode: 425cb...5a7

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil heller, men synes den er relativt festlig/pyntet i feks korall eller lyse rosa. De fargene er mye mer feminine enn den mørke blå - den er sørgelig. 

Anonymkode: a0016...386

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tenker du at det er en investering?

Anonymkode: 1495c...e37

• Liker 4
Skrevet

Synes den er kjempestilig! 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, den var kanonstilig! 😍

Anonymkode: 6580a...7fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte den også - og så mange farger du kan velge mellom! Hadde personlig valgt en annen farge, men det er jo virkelig smak og behag 🙂 Eneste minuset er at den må renses. Men holder seg sikkert mye bedre da. 

Og så så jeg også litt på jumpsuiter, som Sniff76 tipset om ❤️ Måtte le, for de er oversatt til "hoppedresser" 😄 Tok litt tid før jeg skjønte hva de mente. 

Anonymkode: d2bd3...0bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg likte den også - og så mange farger du kan velge mellom! Hadde personlig valgt en annen farge, men det er jo virkelig smak og behag 🙂 Eneste minuset er at den må renses. Men holder seg sikkert mye bedre da. 

Og så så jeg også litt på jumpsuiter, som Sniff76 tipset om ❤️ Måtte le, for de er oversatt til "hoppedresser" 😄 Tok litt tid før jeg skjønte hva de mente. 

Anonymkode: d2bd3...0bc

Jeg så også ordet hoppedresser, men catchet ikke at det er direkte oversettelse 🤣🤣 vet ikke hva jeg tenkte med..

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst ville jeg vært skeptisk til å kjøpe klær som ser veldig kunststoff ut uten at materialet er spesifisert. For meg er det et antrekk som sier "jeg liker ikke å pynte meg og anstrenger meg ikke mer enn jeg må", særlig hos de under 70. Gå i det minste for en litt festligere farge enn marine.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...