Thyra Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar https://www.jjshouse.com/no/product/jjshouse-selma-kjole-maxi-i-chiffon-g264807?pos=best_selling_items_17 Vurderer å investere i et sånt sett. Er ikke så glad i kjoler og tenker å bruke det i anledninger som bryllup, dåp og konfirmasjon. Har vært på jakt etter en pyntet jumpsuit, men har ikke funnet noen som sitter fint. Tror et slikt todelt sett er mer flatterende. Hva tenker dere? Er dette innafor når kleskoden inkluderer buksedress (noe de fleste kleskoder faktisk gjør)? 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Jeg synes den var fin. Ville valgt en annen farge enn marine da. Anonymkode: f69df...fc8
Grønnsaksvaffel Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar Ikke min stil, men hvis du liker den er det bare å kjøre på. Den kommer ikke til å skille seg ut på en negativ måte i et selskap. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar Jeg ville sikkert trodd det var en kjole på avstand. Tenker den er innafor til anledningene med litt pene sko, smykker osv Anonymkode: 9d402...64b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Skrevet 22. februar Absolutt innenfor om dresskoden er slik du beskriver. Om du liker denne og kjenner deg vel i den, er den trygt innenfor. Anonymkode: 51b1d...ded 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar Greit nok dersom du nærmer deg pensjonistalder Anonymkode: 7ec58...52b 7 1
Sniff76 Skrevet 22. februar #11 Skrevet 22. februar (endret) Ikke min stil pga liker bl.a ikke sånn asymmetri og flagrende overdel. Men den er innenfor dresskoden du spør om. Ser at de har noen pene buksedresser forresten 😊 https://www.jjshouse.com/no/product/jjshouse-rhoda-hoppedress-maxi-i-chiffon-med-plissert-g275301?pos=similar_styles_1&filterColor=vintage_mauve Endret 22. februar av Sniff76 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Skrevet 22. februar Veldig gammel tante-stil.. nei. Anonymkode: 130d0...0ad 9
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13 Skrevet 22. februar Jeg synes overdelen var veldig fin, men at buksene ser litt for vide ut. Det er kanskje det som er meningen, men.. ja. Anonymkode: 425cb...5a7
AnonymBruker Skrevet 22. februar #14 Skrevet 22. februar Ikke min stil heller, men synes den er relativt festlig/pyntet i feks korall eller lyse rosa. De fargene er mye mer feminine enn den mørke blå - den er sørgelig. Anonymkode: a0016...386
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Skrevet 22. februar Hvordan tenker du at det er en investering? Anonymkode: 1495c...e37 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #17 Skrevet 22. februar Wow, den var kanonstilig! 😍 Anonymkode: 6580a...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Skrevet 22. februar Jeg likte den også - og så mange farger du kan velge mellom! Hadde personlig valgt en annen farge, men det er jo virkelig smak og behag 🙂 Eneste minuset er at den må renses. Men holder seg sikkert mye bedre da. Og så så jeg også litt på jumpsuiter, som Sniff76 tipset om ❤️ Måtte le, for de er oversatt til "hoppedresser" 😄 Tok litt tid før jeg skjønte hva de mente. Anonymkode: d2bd3...0bc
Sniff76 Skrevet 22. februar #19 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg likte den også - og så mange farger du kan velge mellom! Hadde personlig valgt en annen farge, men det er jo virkelig smak og behag 🙂 Eneste minuset er at den må renses. Men holder seg sikkert mye bedre da. Og så så jeg også litt på jumpsuiter, som Sniff76 tipset om ❤️ Måtte le, for de er oversatt til "hoppedresser" 😄 Tok litt tid før jeg skjønte hva de mente. Anonymkode: d2bd3...0bc Jeg så også ordet hoppedresser, men catchet ikke at det er direkte oversettelse 🤣🤣 vet ikke hva jeg tenkte med.. 1
Daria Skrevet 22. februar #20 Skrevet 22. februar Først og fremst ville jeg vært skeptisk til å kjøpe klær som ser veldig kunststoff ut uten at materialet er spesifisert. For meg er det et antrekk som sier "jeg liker ikke å pynte meg og anstrenger meg ikke mer enn jeg må", særlig hos de under 70. Gå i det minste for en litt festligere farge enn marine. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå