NordicViking Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar 12 nye kjendisrekrutter blir innlosjert på Bømoen leir med mål om å bli den beste versjonen av seg selv, og kjempe seg gjennom harde og intense militæreøvelser. TV2 lover en enda mer krevende sesong enn før. Premiere er lørdag 28. februar klokken 19:55 på TV2. Her er deltakerne: https://www.tv2.no/underholdning/disse-deltar-i-kompani-lauritzen/18344444/
Mollebolle Skrevet 28. februar #3 Skrevet 28. februar Blir gøy å følge årets sesong. Bra cast, men kjenner at Alessandra kan komme til å irritere meg noe grenseløst 🙄 3
Vesi Skrevet 28. februar #4 Skrevet 28. februar Mollebolle skrev (47 minutter siden): Blir gøy å følge årets sesong. Bra cast, men kjenner at Alessandra kan komme til å irritere meg noe grenseløst 🙄 Skulle skrive det samme. 3
refill Skrevet 28. februar #5 Skrevet 28. februar Jeg blir helt matt av en del unge 🙈 nå blir de vel gjerne castet nettopp fordi de er litt hjelpesløse, men han der Oliver Bergset er 26 år (!) og høres ut som han trenger hjelp til å skrelle potetene nesten. Er det noen som har kjennskap til han? Er det så ille fatt? 😅🙈 Digger at Eva er med forøvrig. Tipper noen skal irritere seg på henne etterhvert og. Litt av en "sjokkstart" de fikk 😅 4
Osten Skrevet 1. mars #7 Skrevet 1. mars refill skrev (5 timer siden): Jeg blir helt matt av en del unge 🙈 nå blir de vel gjerne castet nettopp fordi de er litt hjelpesløse, men han der Oliver Bergset er 26 år (!) og høres ut som han trenger hjelp til å skrelle potetene nesten. Er det noen som har kjennskap til han? Er det så ille fatt? 😅🙈 Digger at Eva er med forøvrig. Tipper noen skal irritere seg på henne etterhvert og. Litt av en "sjokkstart" de fikk 😅 Har kjennskap med Oliver Bergset ja. Han er en innholdsskaper og influenser. Men en utrolig fin og artig fyr er han uten tvil! Han har blant annet bidratt med å samle inn sykt mye penger til ulike veldedigheter med plattformen hans. Han syklet hele veien fra Oslo til Paris for å samle inn penger til mental helse ungdom og fikk over 500 000 kr! Han donerte også over 200 000 kr til kreftforeningens innsamlingsaksjon ved å løpe i 24 timer strekk. Han er virkelig en maskin, så det er spennende å se hvor mye utvikling han oppnår i denne sesongen av Kompani.😊 13 4
Heidi1207 Skrevet 1. mars #8 Skrevet 1. mars Veldig bra cast! Det eneste realityprogrammet som virkelig er gøy, synes jeg 😀 Selv om jeg selvsagt har andre guilty pleasures. Love Island. Ikke si det til noen 😅 2
Lindskys Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars Kommer til å savne Kapteinen jeg da. Men, spennende med nytt folk! 1 1
Moira26 Skrevet 1. mars #10 Skrevet 1. mars Så langt (jaja bare etter en episode) så har ikke det nye befalet imponert meg noe særlig. Men får se! Adrian Sellevoll takler jeg virkelig ikke, håper han ryker fort. Oliver virker ganske patetisk? 26 år og forventer å få en «mammafigur» der inne som kan passe på han. Og ikke kan han alfabetet heller. Dette blir nok tøft for han. 3 1
Sh999 Skrevet 1. mars #11 Skrevet 1. mars Jeg må si at jeg virkelig har fått sansen for Adrian. Joda, han vil alltid være en adhd type med dårlig impulskontroll og kan være litt mye. Men han har klart å være rusfri i 3 år, og det står det viljestyrke og respekt av 👏 Best av alt er at han når ut til ungdom i kanalene sine at det er kult å være rusfri , og at det går an å ha det gøy uten. Han har også evne til å si unnskyld når han har «mistet det litt» , og viser anger og empati. Han er nok en av de som kan nå langt i dette programmet, og lære mye om seg selv og selvkontroll. Heia 👏 Ellers savner jeg fenriken ( Aker?) Han bærte jo mye av programmet med sine morsomheter 😂 22 2
_Maddie_ Skrevet 1. mars #12 Skrevet 1. mars Sh999 skrev (1 time siden): Jeg må si at jeg virkelig har fått sansen for Adrian. Joda, han vil alltid være en adhd type med dårlig impulskontroll og kan være litt mye. Men han har klart å være rusfri i 3 år, og det står det viljestyrke og respekt av 👏 Best av alt er at han når ut til ungdom i kanalene sine at det er kult å være rusfri , og at det går an å ha det gøy uten. Han har også evne til å si unnskyld når han har «mistet det litt» , og viser anger og empati. Han er nok en av de som kan nå langt i dette programmet, og lære mye om seg selv og selvkontroll. Heia 👏 Ellers savner jeg fenriken ( Aker?) Han bærte jo mye av programmet med sine morsomheter 😂 Når bolleklippen klarte å nå langt tidligere så kan nok Adrian også. 2
K_mb Skrevet 1. mars #13 Skrevet 1. mars Osten skrev (21 timer siden): Har kjennskap med Oliver Bergset ja. Han er en innholdsskaper og influenser. Men en utrolig fin og artig fyr er han uten tvil! Han har blant annet bidratt med å samle inn sykt mye penger til ulike veldedigheter med plattformen hans. Han syklet hele veien fra Oslo til Paris for å samle inn penger til mental helse ungdom og fikk over 500 000 kr! Han donerte også over 200 000 kr til kreftforeningens innsamlingsaksjon ved å løpe i 24 timer strekk. Han er virkelig en maskin, så det er spennende å se hvor mye utvikling han oppnår i denne sesongen av Kompani.😊 Helt sant. Er det en influencer jeg håper den yngre garde heier på så er det Oliver Bergset. 7
refill Skrevet 1. mars #14 Skrevet 1. mars Sh999 skrev (1 time siden): Jeg må si at jeg virkelig har fått sansen for Adrian. Joda, han vil alltid være en adhd type med dårlig impulskontroll og kan være litt mye. Men han har klart å være rusfri i 3 år, og det står det viljestyrke og respekt av 👏 Best av alt er at han når ut til ungdom i kanalene sine at det er kult å være rusfri , og at det går an å ha det gøy uten. Han har også evne til å si unnskyld når han har «mistet det litt» , og viser anger og empati. Han er nok en av de som kan nå langt i dette programmet, og lære mye om seg selv og selvkontroll. Heia 👏 Ellers savner jeg fenriken ( Aker?) Han bærte jo mye av programmet med sine morsomheter 😂 Enig. Adrian har gjort en sinnsyk snuoperasjon de siste årene. Mektig imponert over han 👏 9
Matas Skrevet 2. mars #15 Skrevet 2. mars Lindskys skrev (6 timer siden): Kommer til å savne Kapteinen jeg da. Men, spennende med nytt folk! Kapteinen satt rundt bordet der når de gikk gjennom deltakerne på slutten, så jeg har et håp om at han fortsatt er med😊 7
Lindskys Skrevet 2. mars #16 Skrevet 2. mars Matas skrev (5 timer siden): Kapteinen satt rundt bordet der når de gikk gjennom deltakerne på slutten, så jeg har et håp om at han fortsatt er med😊 Ja, jeg skrev innlegget før jeg kom så langt men han sa ikke mye da. Vi får håpe på det beste. 1
Plutselig_gravid Skrevet 2. mars #17 Skrevet 2. mars Når de skulle tegne en klokke/urskive. Altså? Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller grine, så jeg valgte å le😅 8 1
Natriumclorid Skrevet 2. mars #18 Skrevet 2. mars Plutselig_gravid skrev (9 minutter siden): Når de skulle tegne en klokke/urskive. Altså? Jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller grine, så jeg valgte å le😅 Helt utrolig 😆 Men at det gikk tregt rundt i topplokket er forståelig , man blir veldig treg når man er utslitt. Forøvrig skjønner jeg reaksjonene til Adrian. Jeg hater også å bli kommandert. Så han vil ha god nytte av dette, å øve seg på å ikke agere på de sure, kjipe kommentarene. God egenskap å si unnskyld Han som ønsket seg en mammafigur har også godt av å ikke få det, lære seg å stå på egne bein. Å bli dullet med av Eva kan han ihvertfall glemme 😄 7
Kalkula Skrevet 2. mars #19 Skrevet 2. mars Synes kompaniet med vanlige mennesker er mye bedre enn influensere og "kjendiser". 7
Babyface Skrevet 2. mars #20 Skrevet 2. mars De har fått en røff start. Ser ut til å bli en artig sesong. Savner fenriken, ellers fint med noen nye ansikter. Alessandra er slitsom, jeg orker ikke folk som må høres hele tiden. Synes også det er rart hun snakker såpass gebrokkent, mistenker at hun overdriver for å virke mer eksotisk. Synes synd på Adrian som ikke klarer å beherske seg, alle vet jo at det å innordne seg er en del av militæret. Jeg har aldri orket større barn og ungdommer som svarer tilbake, enda mindre sjarmerende er det når voksne oppfører seg sånn. Han VET som sagt at dette ikke tolereres, da er det bare å la være. Voksne bør vite når de skal holde kjeft. Bra han hadde evne til å be om unnskyldning. Ser ut til at presten blir en sterk i år, fin type. 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå