Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mads har vist sakt at del to var ekstra lang for å introdusere og forklare stemmegreia, og at de andre del to episodene vil være på 22 min (eller hva det nå bruker å være) 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er nok av TV-programmer med utstemming allerede. Skjønner ikke hvorfor de må ha med det i Boksen også? 

Jeg likte sesong 1 veldig godt, og liker i utgangspunktet sesong 2 også - med unntak av utstemmingsdelen. Jeg tror TV2 overvurderer seernes interesse for folk som går rundt og lager allianser. Om deltagerne stemmer for eller mot alliansen sin er helt uinteressant for meg. Jeg vil se oppgaver. Dette konseptet kan fint fungere på egen hånd uten allianser.

Her burde deltagerne faktisk ha en mulighet for å komme langt om de er smarte, kreative og handlekraftige. De har også en mulighet for å vinne på å utfordre seg selv og løse både mentale og fysiske oppgaver. Det er jo det som er spennende å følge med på, som TV-seer. Isteden blir det igjen den evinnelige reality-tralten om hvem som er "sterke spillere" og må ut. 

Endret av Kelsi
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Alt for mye fokus på de nye reglene og spille ut hverandre… tok alt for lang tid ang hva de stemmer og for mye tid/ fokus på taktikk ang stemming.

Synd for min del, tviler dessverre på at jeg blir å se videre grunnet dette. 

likte første sesong bra 

• Liker 2
Skrevet

Denne Emil holdt jeg på å bli gal av. Han kan ikke snakke??? Er han virkelig en voksen selvstendig person? Hjelpes.

Ellers ikke videre fan av Anette, Margrethe osv. Lei av dem og syns de er slitsomme folk. Stemme greia var teit. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Margrethe er utrolig barnslig. Hun passer i barne-tv, ikke i et konsept der hun skal være voksen, hun driter seg ut hver gang.

Anette er det noe nedlatende med.

Enig med dere som nevner at rangering er kjipt i dette konseptet. 

• Liker 5
Skrevet
Ludovica- skrev (1 time siden):

Denne Emil holdt jeg på å bli gal av. Han kan ikke snakke??? Er han virkelig en voksen selvstendig person? Hjelpes.

Ellers ikke videre fan av Anette, Margrethe osv. Lei av dem og syns de er slitsomme folk. Stemme greia var teit. 

Ditto! Høres ut som en utlending som ikke har lært seg skikkelig norsk. Uansett, snodig type som elsker Folle.

• Liker 5
Skrevet
Mollebolle skrev (19 timer siden):

Ditto! Høres ut som en utlending som ikke har lært seg skikkelig norsk. Uansett, snodig type som elsker Folle.

Ja jeg tenkte at det må jo være tilgjort?? Også får jeg generelt fnatt av voksne menn som er så uselvstendige. Sånn han snakket om kona si (??!) at hun måtte passe på at han klart6e å få med seg ting. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Emil er jo fra Østfold. Det er dialekta hans. 

Elsker Tim Kristian. Jeg syns han er sinnsykt morsom. Eneste «influenseren» jeg følger. Man må bare skjønne greia hans. Men jeg kan absolutt forstå at folk syns han er litt mye 😆 

• Liker 5
Skrevet
yamask skrev (1 time siden):

Emil er jo fra Østfold. Det er dialekta hans. 

Elsker Tim Kristian. Jeg syns han er sinnsykt morsom. Eneste «influenseren» jeg følger. Man må bare skjønne greia hans. Men jeg kan absolutt forstå at folk syns han er litt mye 😆 

Er ikke dialekten hans jeg reagerte på. Har hørt andre fra Østfold som ikke høres sånn ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Mollebolle skrev (På 26.2.2026 den 17.16):

Skjønner ikke hvorfor Tim Kristian må gjøre seg så til....eller gjør han ikke det?

Han er jo kunstig på alle vis. Han må ha gjort MYE med ansiktet??? Ser jo helt plastikk ut!! 😯

Samtidig synes jeg det er litt morsomt med homofile som er så VELDIG overdrevent homofile! 🤣

• Liker 5
Skrevet
Cookie123 skrev (12 timer siden):

Han er jo kunstig på alle vis. Han må ha gjort MYE med ansiktet??? Ser jo helt plastikk ut!! 😯

Samtidig synes jeg det er litt morsomt med homofile som er så VELDIG overdrevent homofile! 🤣

Motsatt her gitt. Skjønner virkelig ikke hva greia er med å overdrive så voldsomt. Det blir bare altfor slitsomt...

• Liker 8
Skrevet
Ludovica- skrev (På 28.2.2026 den 16.38):

La merke til det samme. Utrolig barnslig stemme på han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Konkurransene er veldig morsomme og ser helt dust ut 🤣😂

• Liker 1
Gjest Ninaen
Skrevet

Hater at de har dratt inn det sosiale spillet og avstemningen.

oppgavene er fantastiske og den delen av programmet er kjempebra! Håper de rendyrker det hvis det blir en sesong 3.

Skrevet

Jeg liker veldig konseptet til boksen med mange ulike konkurranser og at det finnes noe alle syns er skummelt/ubehagelig. Men hater at de har valgt taktikk og stemming som noe nytt. Nok av andre sånne programmer! 

• Liker 11
Skrevet

Hater at det alltid blir sånn gutta stemning . Hva er greia med at de alltid MÅÅ bli en gjeng? 

• Liker 9
Skrevet (endret)
Moira26 skrev (1 time siden):

Hater at det alltid blir sånn gutta stemning . Hva er greia med at de alltid MÅÅ bli en gjeng? 

Denne sesongen har jo lagt opp til dette ved å dele deltakerne i kjønn og legning, og da danner de jo lettere lag mot hverandre.  Det som ødelegger mest er den sosialt-spill delen.

Endret av Perine
  • Liker 2
Skrevet

Det er gøy med avstemning, men det kunne godt blitt klippet litt ned. Det er jo oppgavene som bør være hovedfokuset, ikke diverse allianser og lignende. Foretrakk første sesong, men liker denne sesongen også, bare litt mindre.

Skrevet

Tragisk! Vil ha Boksen slik det var i fjor. Slutt med stemming og allianser. Vil ikke se på videre. 

• Liker 4
Skrevet
Perine skrev (1 time siden):

Denne sesongen har jo lagt opp til dette ved å dele deltakerne i kjønn og legning, og da danner de jo lettere lag mot hverandre.  Det som ødelegger mest er den sosialt-spill delen.

Det var jo ikke lagt opp sånn? De delte seg jo selv inn i gruppene når de valgte hvem som skulle sove hvor. Da ble det fort en guttehytte 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...