Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte en pakke voksstriper i håp om å slippe den evige barberingen i ansiktet, men det virker ikke som om den klarer å ta håret ordentlig.

Har latt det gro siden onsdag, og forsøkte i dag å få det bort med voks. Det gikk ikke særlig bra, det endte bare med at det gjorde vondt og huden ble rød.

Så nå må jeg barbere meg før jeg skal ut uansett. :frustrert:

Men hvor lang tid må jeg spare skjegg før jeg kan håpe på at det kan fjernes med voks? Har MØRKE hår, så jeg klarer ikke gå med det lenge om jeg skal ut av huset…

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mener det er ca en halv cm som er det ideelle for voksing.

Det finnes også hårfjerningskremer spesielt beregnet for ansiktet dersom du ikke vil vente til hårene vokser ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tåler ikke de kremene, får utslett som sprer seg over hele fjeset. Så det er napping og barbering som er aktuelt for meg. Laser er for dyrt pr dags dato.

Men en halv cm? Huff, noen som vet ca hvor lang tid det tar før håret er såpass langt?

Skrevet

Heisann!

Kjente meg sånn igjen i denne tråden, og ville bare si at jeg har slitt med samme problem som deg, masse hår i ansiktet, og vil råde deg til å IKKE bruke voks på dette området, det blir både flere hår og mye stivere. Da er det bedre å fortsette med å barbere til du får spart opp penger til laserbehandling eller elektrolyse.

Har selv fått utrolig gode resultater med elektrolyse, er virkelig å anbefale (selv om det er dyrt og tar lang tid) :)

lykke til videre!

Gjest gjesti
Skrevet

Jeg skal fjerne hår i ansiktet med laser etter påske. Det kostet 800 kroner pr. gang og hun regnet med at jeg trengte tre behandlinger. Vil tro at dette blir det billigste alternativet på sikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...