Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jula selger en del fritidsklær og sko. Er det noen som har testet dette merket? Gjerne over litt tid, så man kan si noe om kvaliteten. 
Er skoene gode å gå i (forventet selvsagt ikke "hoka demping")
Nå tenker jeg altså på fritidsklær og sko, ikke arbeidsklær/vernesko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte boblejakke, typ parkas der for noen år siden. Den er veldig varm og god, tipp-topp til den prisen. En venninne kjøpte boblekåpe der i vinter, skryter veldig av den… lekker farge hun kjøpte i også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte sko til gutten, fin pris men varte ikke sesongen. Var greit der og da, men spørs om man egentlig sparer penger når en må kjøpe flere par..

Anonymkode: 97e38...1b7

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en vinter kåpe. Varm og god 

Anonymkode: 73190...0ae

AnonymBruker
Skrevet

Joggesko de har syns jeg ikke er gode.

Turbukse derfra holdt lenge.

Noe av klærne de har er fra blåkledder som er bra merke

Kjøpte vinterdress til sønnen til nabo og den var den som holdt best syns de

Anonymkode: a5525...525

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Joggesko de har syns jeg ikke er gode.

Turbukse derfra holdt lenge.

Noe av klærne de har er fra blåkledder som er bra merke

Kjøpte vinterdress til sønnen til nabo og den var den som holdt best syns de

Anonymkode: a5525...525

Helt enig! Jogge/fritidssko har jeg ikke prøvd fra jula, med fra Sport Outlet. To forskjellige, ett par lave og ett par litt høyere typ fjellsko, men begge var ikke gode å gå med. Fjellskoene hadde så tynn såle at alt av stein jeg tråkka på gjorde vondt under føttene, med Alfa fjellskoene er det noe helt annet.

Anonymkode: 75109...fd3

Skrevet

Klærene er greie, skoene er dårlige. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpe sokker der en gang, de var veldig varme og gode. De var vel noe fleece aktige.

Anonymkode: 79f4a...da1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd sko derfra ennå, men jeg har en tykk fleecjakke der som jeg er veldig fornøyd med. Turbukser og arbeidsbukser derimot, er ekstremt små i størrelsen – jeg bruker vanligvis str. 48, men str. 60 var for lite.🙈

Anonymkode: 819a9...ad7

Gjest Abra
Skrevet

Skal aldri kjøpe billig regntøy igjen der i hvert fall. Ble søkkvåt fra innsiden. Som å gå med søppelsekk 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kjøpt litt forskjellig der. Turbukse til barn er den beste vi har kjøpt av alle merker vi har prøvd. Datteren min elsker den (skolealder). Andre klær vi har kjøpt der har også fungert bra. 

Sko har jeg mer varierte erfaringer med. Mannen min og den ene sønnen kjøpte samme sommersko. For mannen min fungerte de bra. For sønnen vår (skolealder) gikk de i stykker etter kort tid. 

Anonymkode: dd37a...448

AnonymBruker
Skrevet

Vintersko - holder 1-2 sesonger før det blir hull med daglig bruk om vinteren for skoleungdom som er sær på sko. Går 4 km hver skoledag og er fornøyd med skoene. 
Regntøy - helt greit

Arbeidsbukse i bomull og fleecejakke har vært av god kvalitet 

Anonymkode: 403f9...e32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...