AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg kan gå lenge uten lyst, men med en gang jeg tar noen slurker av et vinglass, så kjenner jeg lysten komme. Er det andre som har det slik? Anonymkode: 576c6...0b4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Blodårene dine slapper av og blodtilstrømningen øker, derfor blir du kåtere når du drikker vin. Anonymkode: 31cf1...400 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Helt vanlig. Men klarer ikke å komme hvis jeg har drukket😆. Anonymkode: ba24f...9fa
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Ja blir kåtere, mannen kan holde på lenge med en veldig hard , spruter og Anonymkode: 446ec...a90
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Men tror de fleste blir slappere og ikke spruter. #whiskey dick Anonymkode: 446ec...a90
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg kan gå lenge uten lyst, men med en gang jeg tar noen slurker av et vinglass, så kjenner jeg lysten komme. Er det andre som har det slik? Anonymkode: 576c6...0b4 Jeg er stikk motsatt 😀 Det skal svært lite alkohol til før sex er helt uaktuelt for min del. Vil tippe det er i hvert fall 15 år siden sist jeg om samboeren min hadde sex etter å ha inntatt alkohol. Jeg mister helt lysten og i tillegg er nok mine «topp 10» dårligste seksuelle erfaringer vært etter å ha drukket alkohol. Anonymkode: d9708...267
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Prøv en J... Da blir en kåt Anonymkode: 20acc...2d6
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #8 Skrevet 59 minutter siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Prøv en J... Da blir en kåt Anonymkode: 20acc...2d6 J ? Anonymkode: aadbd...1f9
Mardina Skrevet 54 minutter siden #9 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan gå lenge uten lyst, men med en gang jeg tar noen slurker av et vinglass, så kjenner jeg lysten komme. Er det andre som har det slik? Anonymkode: 576c6...0b4 Jepp. Blir veldig klåfingra når jeg er full 😄 Mer enn normalt 😄
mann97 Skrevet 24 minutter siden #10 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja blir kåtere, mannen kan holde på lenge med en veldig hard , spruter og Anonymkode: 446ec...a90 Spruter du eller mannen?😅
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden #11 Skrevet 22 minutter siden Tidligere ble jeg kåtere av alkohol, men de siste 10 årene så merker jeg ingen forskjell. Litt trist igrunnen. Anonymkode: b8db1...5d2
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #12 Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tidligere ble jeg kåtere av alkohol, men de siste 10 årene så merker jeg ingen forskjell. Litt trist igrunnen. Anonymkode: b8db1...5d2 Alder?🥺🥰 Anonymkode: 00438...1f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå