Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser at jeg ofte avlyser avtaler gjerne dagen før avtalen eller samme tid( som regel mange timer i forveien da) men uansett..

for et par uker siden møtte jeg en hyggelig mann på date, vi var å tok et par glass vin like ved hvor jeg bor, det var god stemning og han spurte rask om jeg ville avtale ny date hjemme hos han hvor han ville lage middag til meg..

Han virker som en bra fyr, stødig kar, svært god utdanning, holder seg i form, lite festing, ingen bagasje som hissige exer , ikke barn.. 39 år.og virker bare veldig snill… 

det har vært nå 3 ganger at jeg har avlyst og fått utsatt denne daten.. 

han bor på andre siden av byen i det værste snøhølet, jeg kjører ikke bil, ork å ta buss uten å være kjent i omerådet å gå å lete i kulda etter adressen hans, styr å komme seg hjem på kvelden med buss pga litt dårlig bussforbindelser.. jeg er ingen diva men blir litt tafatt, jeg avlyser jo egenlig ikke pga det men jeg bare blir litt demotivert…. Vil møte han samtidig så er han liksom ikke min type  , jeg har jo desverre gått feil menn før og dette er jo sikkert en bra fyr for meg..

men han er i marka på ski/tur hver dag 

Og jeg er en asfaltdame fra byen 😅

hva er galt med meg? Jeg har ikke noe kjent diagnose… men å avlyse hele tiden? Jeg skammer meg og det burde jeg sikkert også..  

hatt en komplisert barndom men det er liksom ikke ok at det skal gå utover andre…

Anonymkode: 19465...b82

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett. Du burde skjemmes!

Upålitelig og vinglete. 

Anonymkode: b222a...554

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har helt rett. Du burde skjemmes!

Upålitelig og vinglete. 

Anonymkode: b222a...554

Ja jeg er klar over det…

Anonymkode: 19465...b82

Skrevet

Du skylder på mye ulikt som snøvær og tafatt, men jeg vil jo tro at det egentlig bunner i noe dypere. 

At du egentlig er livredd for å bli såret, og du vil heller skyve det unna enn å være sårbar og risikere avvisning. 

Det er isåfall noe du må jobbe deg gjennom, ellers ender du opp veldig ensom. 

Anonymkode: 14ee5...121

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Upålitelige folk er ikke noe jeg ønsker å omgås. 

Å ikke holde avtaler er en brist i personligheten, man må kunne stole på folk. 

Anonymkode: ef9bb...6d9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du skylder på mye ulikt som snøvær og tafatt, men jeg vil jo tro at det egentlig bunner i noe dypere. 

At du egentlig er livredd for å bli såret, og du vil heller skyve det unna enn å være sårbar og risikere avvisning. 

Det er isåfall noe du må jobbe deg gjennom, ellers ender du opp veldig ensom. 

Anonymkode: 14ee5...121

Du mener alene? 

Anonymkode: 80e04...00e

Skrevet

Upålitelighet er ikke bra. Det er ikke snø og is hele året, med mindre du bor helt nord på Grønland, må være noe annet enn rent praktiske utfordringer som stopper deg. Lenge siden du datet sist? Hvordan har tidligere dates vært, hva stoppet deg den gang? Er det et mønster i dette? Vurdert å invitere han til deg, da eliminerer du transportproblemet. Virker som du vet hva problemet er, men henger problemene på tilgjengelige knagger som er lettere å akseptere.

Anonymkode: 90593...b29

Skrevet

Ta deg sammen… stakkars mann.

Anonymkode: 3a85a...aa0

Skrevet

Du er doven. 
Gir mening at du ikke er en "marka"-person. Du må gjøre en innstas for å bygge relasjoner. Det er helt sikkert også pes for han å skulle diske opp med middag til en ny date. 

Anonymkode: aa261...15e

Skrevet

Det er vel så enkelt som at du ikke følte noen tiltrekning.

Anonymkode: c8ae2...aac

Skrevet

Feilen med deg er at du ikke er forelsket. 

I tillegg lider du av dårlig folkeskikk, holde på sånn å avlyse for en hyggelig og velmenende mann. 

Skjerp deg.

Anonymkode: 547b1...414

Skrevet

Sosial angst, angst for å bli såret?

Anonymkode: e6cf0...ad9

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...