Murmelmy Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Hei dere, Mulig noen har spurt om dette tidligere, men prøver meg likevel. Ble sykmeldt i et lærervikariat og vil fremdeles være sykmeldt når vikariatet går ut 22. april. Hva skjer så med lønn og trygdekontoret? Hva blir sykepengene beregnet ut av? Jeg vet jeg får sykepenger i.o.m. at jeg er i jobb når jeg blir sykmeldt. Det jeg lurer på er hvordan og av hva disse blir beregnet fra. Om det er min forrige lønn i skolen, eller gjennomsnittslønn for x-antall måneder i forveien. HJELP!
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Du får det samme som du har nå. Det fikk iallefall jeg når jeg ble sykemeldt når jeg var i et vikariat.
Murmelmy Skrevet 8. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2006 Du får det samme som du har nå. Det fikk iallefall jeg når jeg ble sykemeldt når jeg var i et vikariat. ← Takk for svar! Hvordan gikk du fram da? Henvendte du deg til Trygdekontoret?
Snupsi79 Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Det var jeg som svarte isted. Nei, alt gikk helt automatisk. Jeg fikk sykemelding av legen min, og han sendte kopi til trygdekontoret. Men du må passe på at du får ny sykemelding med en gang den andre utløper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå