Gå til innhold

noen som har noen smarte ideer?

Anbefalte innlegg

Gjest Tom Pæng Pung
Skrevet

Jeg må bare innse det: jeg er dønn blakk!!!

Og så er det jul snart, og masse bursdager...

Hva gir jeg til jenter på 7-14 år i jule/bursdagsgave som IKKE koster et eneste øre??? Noen som er smarte nok til å finne på noe lurt?

Hva med gutter på 20-23 år? foreldre, besteforeldre?

Gavkort på massasje (fra meg...) , klippekort på å passe ungene mine, regningene mine, bilder (jeg kan male, men har kun papir, ikke lerret), skal jeg begynne å tære på innboet kanskje?

:hoho:

hjelp meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Ikke legg ut samme tema på forskjellige Forum- vi mister oversikten og du blir gjerne oppfattet som masete.

Milla

Skrevet

fælt hvor du maser og pirker på folk da Milla!!

Hører jo nesten ikke annet fra deg!

Skaff deg et liv, det er ikke du som styrer her!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Rådet med å ikke poste samme innlegg på forskjellige Forum er noe som har vært oppe mange ganger før. Det var bare ett enkelt og greit råd. Det er så mye aktivitet på KG at alle er nødt til å hjelpe til med å holde litt orden og plassere tråder i rett Forum.

Slutt å tolke alt i verste mening hele tiden.

Milla

Skrevet

Noen ganger kan man legge ut spørsmålet i flere fora, med større sjanser for å få svar. Andre ganger kan det være lurt å holde seg til et sted.

Dette kommer an på temaet, noe kan passe godt i flere kategorier.

Alle leser ikke alle kategoriene - faktisk overraskende mange som finner seg ett forum og holder seg der.

Kan vi la det være med det nå, og så heller svare på spørsmålet om vi har noe svar?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Begynn å samle flasker da.. det gjorde jeg i fattigtida mi.. helt til pappa fikk vite det :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...