AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:53 #1 Skrevet lørdag kl. 09:53 Er det vanlig å sette opp minneplate på gravlund på samme kirkegård, når fredningstida for graven er ferdig ? Anonymkode: eeebc...d71
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Nei, det har jeg aldri hørt om. Hvis graven vil beholdes etter 20 år, betaler du for å beholde graven. Anonymkode: b5101...8dd
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Nei, det har jeg aldri hørt om. Hvis graven vil beholdes etter 20 år, betaler du for å beholde graven. Anonymkode: b5101...8dd Tenker å ikke beholde graven etter fredningstiden, men ønsker å få satt opp en minneplakett på den minnelunden som er kommet på kirkegården nå i senere tid TS Anonymkode: eeebc...d71
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Iflg. Gravplassforskriften §21 kan man flytte navnet fra en gravstein og til en minnelund. Anonymkode: 68e87...587
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Du kan flytte ja. Så lenge man betaler så går det i orden. Vi har flyttet flere graver på kirkegården jeg jobber på. Anonymkode: 9cb27...4d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå