AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:06 #1 Skrevet lørdag kl. 08:06 Litt overkill? Ca 6 timer, deretter ut på byen. Anonymkode: d9d18...1ca
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:57 #2 Skrevet lørdag kl. 10:57 Vel, ikke for naboen min. Som starter feiringen sånn ved 13-tiden og en gang etter kl 23 drar de ut på byen. Hver gang. Anonymkode: d2b57...f5a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:54 #3 Skrevet lørdag kl. 12:54 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, ikke for naboen min. Som starter feiringen sånn ved 13-tiden og en gang etter kl 23 drar de ut på byen. Hver gang. Anonymkode: d2b57...f5a Gud bedre 😑 Jeg sover en del på dagtid i dag for å få dette til å gå, men tviler på at mange av de andre forbereder seg slik. Vurderer å ta med fire halvlitere med alkohol (øl, cider) og et par alkoholfrie pga alle disse timene. Anonymkode: d9d18...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Jeg er litt usikker på hvilken alder det er snakk om her. Hvis det er en bursdag for voksne, er det jo ikke så vanlig å oppgi hvor lenge den varer. Men hvis det er barnebursdag, pleier man å skrive tidspunkt og varighet, slik at foreldrene vet når de skal hente barna – barn drar jo ikke akkurat videre ut på byen. Anonymkode: 24dd6...984
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå