Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt overkill? Ca 6 timer, deretter ut på byen.

Anonymkode: d9d18...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ikke for naboen min.

Som starter feiringen sånn ved 13-tiden og en gang etter kl 23 drar de ut på byen.

Hver gang. 

Anonymkode: d2b57...f5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som starter feiringen sånn ved 13-tiden og en gang etter kl 23 drar de ut på byen.

Hver gang. 

Gud bedre 😑

Jeg sover en del på dagtid i dag for å få dette til å gå, men tviler på at mange av de andre forbereder seg slik. Vurderer å ta med fire halvlitere med alkohol (øl, cider) og et par alkoholfrie pga alle disse timene.

Anonymkode: d9d18...1ca

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er litt usikker på hvilken alder det er snakk om her. Hvis det er en bursdag for voksne, er det jo ikke så vanlig å oppgi hvor lenge den varer. Men hvis det er barnebursdag, pleier man å skrive tidspunkt og varighet, slik at foreldrene vet når de skal hente barna – barn drar jo ikke akkurat videre ut på byen.

Anonymkode: 24dd6...984

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 11.57):

Hver gang. 

Det kunne jeg syns var ok dersom det feks var grilling på dagtid og kvelden fortsatte utover. Men selv ville jeg foretrukket og avsluttet kvelden på fest, ikke videre på byen. 

De gangene jeg har vært invitert til bursdag og byen, så starter det stort sett 18-19. Noen ganger 16-17 dersom man ikke skal feste "ordentlig" til langt på natt, men heller nyte noen glass vin eller drinker på bar. Da har vi dratt til byen alt fra mellom 19-22. 

Anonymkode: cc906...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...