Gå til innhold

Kysser dere etter oralsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja…

Anonymkode: 374af...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, absolutt 

Skrevet

Jeg tenker at de som advarer mot oralsex grunnet faren for kreft ikke har satt seg skikkelig inn i fakta. For fakta er at mer enn 80 prosent, kanskje opp mot 90 prosent, av de seksuelt aktive blir smittet av HPV en gang i livet. De fleste kvitter seg med viruset helt uproblematisk. Noen ytterst få, og da snakker vi om promiller, utvikler kreft. Helseangst er heller ikke sunt, og det å ha et aktivt og godt seksualliv kan antakelig være bedre kreftforebyggende enn å kutte ut oralsex. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Og ja, vi kysser etter oralsex. Vi kysser mens vi har oralsex også. 

AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (1 time siden):

Hun er mer var på egne smaker og synes det blir for mye med smak / lukt av (egen) fitte så nært opp i ansiktet.

Det samme sier damen her i huset.

Anonymkode: 20e75...e20

• Liker 1
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Jeg smaker så godt at det gjør meg ingenting 😂

Rett innstilling🥰

AnonymBruker
Skrevet

Nei, helst ikke. Virker ikke som han har noe problem med det, men jeg liker det ikke noe særlig. 

Anonymkode: 78c10...a34

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, helst ikke. Virker ikke som han har noe problem med det, men jeg liker det ikke noe særlig. 

Hva er det ikke du liker med det?🫣

AnonymBruker
Skrevet
mann97 skrev (4 minutter siden):

Hva er det ikke du liker med det?🫣

Vel, synes ikke mine egne safter er særlig tennede. Men svært takknemlig for at han synes det 🙈

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, synes ikke mine egne safter er særlig tennede. Men svært takknemlig for at han synes det 🙈

Skjønner, men suger du han før han har vært inni deg da?🥰

AnonymBruker
Skrevet
mann97 skrev (50 minutter siden):

Skjønner, men suger du han før han har vært inni deg da?🥰

Absolutt 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Absolutt 😍

Fantastisk 🥰 🥰 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes".

Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer.

Anonymkode: b7752...60d

Jøsses. Er du klar over hvor lav risikoen er ved det du beskriver?

Dessuten tester da jo alle seg jevnlig for HPV (håper jeg!). De aller fleste HPV-virus er ufarlige samt går over av seg selv etter 1-2 år. 

Jeg garanterer deg at dersom du frykter kreft, er det heller kostholdet og kosmetikken du bør fokusere på, heller enn å frarøve deg selv (og partner) seksuell nytelse med lav risiko.

Anonymkode: 5126e...284

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sjokkert over hvor mange griser det er der ute i samfunnet! Ikke misforstå meg, jeg setter pris på alminnelig sex som samleie og bruk av hånda. Glad for at mannen aldri ber om oralsex. Han er ikke interessert i det faktisk. Føler heller ikke noen trang til å "slikkes".

Håper dere er klar over faren for HVP virussmitte og kreftfare. Min mann og jeg sluttet også å kysse hverandre på munnen da coronatiden kom. Han har underliggende sykdommer som kan gi alvorlig sykdomsforløp ved forskjellige smittefarlige sykdommer.

For å gidde å ta deg seriøst så burde du formulert deg anderledes. Du klarer ikke å hevde deg selv ved å kalle andre folk for griser 

Anonymkode: 4c21d...63a

Skrevet

I en Træen-rapport fra 2021 sier over 50 prosent at de har hatt oralsex den siste måneden. Blant de yngre er tallet enda høyere. Bare som et apropos til ordet «griser». Jævla mange griser i Norge, i så fall. 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er jo ikke alle som vil være med en tøffel av en mann, passer vel bra med en prippen frue det da;)

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt :)  Deilig å kline og nyte smaken av hverandre og gjerne godt blanda.
Det er nytelse det :)

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (5 timer siden):

Jeg tenker at de som advarer mot oralsex grunnet faren for kreft ikke har satt seg skikkelig inn i fakta. For fakta er at mer enn 80 prosent, kanskje opp mot 90 prosent, av de seksuelt aktive blir smittet av HPV en gang i livet. De fleste kvitter seg med viruset helt uproblese ksualliv kan antakelig være bedre kreftforebyggende enn å kutte ut oralsex. 

en kan få kjønnssykdommer av oralsex. derfor har jeg det ikke annet enn i forhold. savner å slikke og bli sugd. har ikke testet slikkelapp, men damer har sugd med meg kondom. ok, men ikke det samme. når jeg blir 75 skal jeg begynne igjen.

Anonymkode: efce8...4ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du høres ut som verdens mest kjedelige dame.

Anonymkode: bf98e...48a

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt absolutt :rodmer:

HPV er ikke noe vi tenker på daglig, siden jeg har testet meg med jevne mellomrom, og det er ingen av oss to som tidligere har vært noe flyfille og rundbrenner. 

Han sier jo at han liker duften av meg, og jeg liker duften av han. Så da kliner vi 

Anonymkode: e8bd3...f6b

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...